Altijd 'iets' bij de koffie

Discussie in 'De lounge' gestart door mausi, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Volgens mij ben ik echt heel erg hier.

Ik drink een keer koffie per dag, altijd met iets erbij (variërend van een chocoladebroodje tot een plakje cake tot een slagroompunt), elke dag.
    Tussendoor drink ik thee en water.

En dan nog 's avonds na het eten 'moet' ik een toetje, anders slaap ik niet goed en heb ik het gevoel nog altijd honger te hebben. Het toetje varieert van tiramisu tot een stuk taart. Best zwaar dus. Verder eet ik heel gezond, 3 goede maaltijden per dag, bijna altijd verse groenten en altijd fruit tussendoor, maar ik heb zo het gevoel een bodemloze put te zijn en nogal "aso" gezien de hoeveelheid zoetigheid die ik naar binnen werk op een dag ;)

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nee hoor, soms pure chocolade. Dat kun je goed eten en zit je snel vol van. Dat gaat dus niet op, zoals koekjes dat wel doen haha. En soms volkoren biscuits ofzo. En komt er echt geplande visite, dan haal ik wel iets, maar niet veel. Meestal hebben ze net gegeten ofzo en willen ze ook niet. Ik haal meer wat voor de hartige hap, later op de avond.

3. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ja, wij hebben bijna altijd wat in huis.
    Mocht ik niets meer kunnen halen, dan bak ik zelf een cake, cupcakes, ofzo..
    Heb altijd alles in huis om zo een cake of taart te kunnen maken.

4. Triskele

Triskele Niet meer actief

nouja als je het kan hebben, ik denk dat de meeste mensen hiervan zouden dichtgroeien :p (klinkt allemaal erg lekker!!!)

5. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Als er geen visite is en we ik alleen met mijn vriend ben nemen we nooit iets bij de koffie of thee, hooguit een plakje peperkoek.

Als er visite komt is het afhankelijk van wie het is. Een vriendin die altijd aan de lijn is dan koop ik niets, als het een vriendin is die van snoepen houd koop ik wel wat lekker.
    Als het een vriendin is die ik lang niet heb gezien dan ga ik naar de bakker en iets "bijzonders"kopen..:)

6. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Met de weekboodschappen halen wij altijd 2 pakken koek. Elke week proberen we een andere koek mee te nemen.

Vind het vervelend als er bezoek komt en we hebben niets lekkers bij de koffie.

7. misa

misa Niet meer actief

Ik wel bijna altijd, maar ook vaak genoeg voor niets. Geen trek, net gegeten, lijnen... ;)

8. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

nee ik heb niet altijd iets bij de koffie
    soms heb ik wel wat maar eigenlijk neem ik dat nooit mee hihi
    denk daar eigenlijk nooit zo aan
    hier is het bijna altijd zoeten inval hihi dat is soms best heftig haha:p
    en erg druk gnagna;)

9. Nescio

Nescio Niet meer actief

Haha ja ik was altijd wel een zoetekauw, maar sinds ik ben bevallen en bv geef, zit er echt geen bodem in!

Deel Deze Pagina