altijd in de autostoel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door silvana81, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik had mijn kinderen ook niet zonder autostoel in een auto gezet.
    Als er iets gebeurd vergeef ik het mezelf nooit.
    Mijn oudste zou ik voor een klein stukje wel durfen nu maar liever ook niet.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Altijd met één uitzondering wanneer we op vakantie en we vliegen. Schiphol is bij mij vandaan 6 min rijden.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    euh...nee op die leeftijd van je dochter echt niet dat ze zo mee de auto in ging! Nu...soms....bij mijn vader...want die haalt zijn autostoel eruit, en dan gaan de katten erin zitten...vind ik viezer als (plassen erin...) dat ze 5 minuten met de auto mee rijdt (lange stukken dan krijgt hij onze stoel.....)

Maar ja mijn dochter heeft alleen nog maar een verhoger, en kan eigenlijk al bijna zo in de gordel....is behoorlijk groot.

Maar dus, op die leeftijd van je dochter...no way! Vind dat je gelijk hebt hoor....:)

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.819
    113
    Altijd in de stoel. Daar voer ik ook geen discussies over met iemand.

5. tulip

tulip Niet meer actief

altijd in de autostoel

6. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

ik zou ook niet zonder autostoel weggaan hoor,groot gelijk hoe je reageerde.

7. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier zou ik idd ook echt niet zonder autostoel gaan, mijn man was eerst nogal sceptisch over vervolgstoeltjes bijvoorbeeld, zijn argument was dat hij ook gewoon los op de achterbank zat als peuter. Maar inmiddels ziet hij ook wel in dat een autostoeltje geen keuze is, het is gewoon echt zoveel veiliger! Zelfs voor een stukje van 10 minuutjes.

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wij rijden ook weleens zonder autostoel. Kleine is 5 maanden en als hij in de wagenbak slaapt en we moeten 's avonds naar huis laten we hem lekker liggen. Ga hem er niet wakker voor maken.

9. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    En als je een ongeluk krijgt? Dan neem je voor lief dat je kindje de auto door vliegt?

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Believe me, je zoontje wordt veel liever wakker dan door de auto geslingerd bij een noodstop! Daarbij ben je er - om HEEL goeie redenen - ook wettelijk toe verplicht.
    Onverantwoord, echt waar

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zou dat nooit doen. Bij een ongeluk vliegt je kindje de hele auto door. Ik denk dat je dat jezelf nooit zult vergeven.

Want weet je wat het ook nog is? Al rij je zelf nog zo voorzichtig, al kijk je nog zo goed uit....Door iemand anders op de weg kun je alsnog een ongeluk krijgen. Ik vertrouw absoluut niet volledig mijn medeweggebruikers (sorry!).

Aiden zit hier dus altijd in de autostoel.

12. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Je hebt groot gelijk hoor !! Ik heb wel eens dat we bij een winkel zover mogelijk weg parkeren zodat ik mijn zoontje even kan voeden. Meestal is er dichterbij dan plek. Nou zelfs voor die 3 sec gaat hij weer de maxicosi in hoor. Heb wel eens van mijn moeder een verhaal gehoord , waar ik dus niet aan moet denken. Die mensen moesten 1 straat verderop zijn en dus baby voorin op schoot. Ze rijden hun woonerf af en boem ongeluk gekregen. Kindje is overleden. Brrr zou daar dus echt niet aan moeten denken.

13. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik schrik hier wel even van :$
    Dus jij vindt het slaapje van je zoontje belangrijker dan zijn veiligheid?
    Ik verzet hele bergen om mijn dochter lekker te laten slapen maar veiligheid gaat voor alles!!

Wat Be Happy zegt, jij of je man/vriend rijden misschien wel prima maar je zou maar een dronken flapdrol tegenkomen.. dag zoontje!

14. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Eens!! of erger nog overlijd !

15. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Toen wij begin dit jaar naar de buren moesten voor de nieuwjaarsbijeenkomst, en onze straat zo modderig was dat je er niet door kon komen zonder auto (bouwwerken tegenover ons en wonen aan een niet verhard stuk ;)), hebben wij onze zoon voor die paar honderd meter zelfs in zijn stoeltje gezet. Moet er niet aan denken dat er ook maar iets zou gebeuren...

16. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    hier ook ALTIJD in een autostoeltje!!! Op het begin kregen we er met familie nog wel eens discussies over. Waren we op een verjaardag met de kinderwagen en bood iemand lief aan om ons met de auto thuis te brengen. Toen ik het aanbod afsloeg omdat we geen autostoeltje tot onze beschikking hadden kreeg ik alle "oudjes" over me heen. Al die nieuwerwetse dingen. vroeger gingen de kinderen gewoon op schoot of de kinderwagen bak op de achterbank. Nou dus echt niet he :x Ik g er de discussie niet eens meer over aan met ze. Mijn kind gaat in een autostoeltje. Ts; ik zou net zo fel als jou hebben gereageerd hoor.. kom op, het gaat om je kindje. ;)

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier ook altijd in het stoeltje. Het gaat om je kind!

18. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Precies hier ben ik het helemaal mee eens,al rijd je zelf als de beste,1 klein foutje van andere bestuurder en het gaat mis.

19. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.

Watte? :$ Hartstikke gek.

20. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Dit!

Deel Deze Pagina