altijd in de autostoel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door silvana81, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    jawel hoor en die ene keer dat er toen een ongeluk gebeurde overleden de kinderen. Daarom zijn er nu stoeltjes.
    Ik heb intens medelijden met de kinderen die zonder stoeltje in de auto worden gezet. Ze zijn zo afhankelijk van hun ouders..
    Mijn ouders hebben mijn zoontje eens op schoot in de auto vervoerd. Geloof mij, dat doen ze NOOIT meer.

2. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.
    Pas maar op, straks heb je je kind nooit meer gillend naast je. Dan zou je willen dat je je kind in een goed zitje had vervoerd.;)

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wie weet...;)

4. adi

adi Niet meer actief

Inderdaad, ik snap het hele probleem van TS niet zo. Stoel uit de auto klikken en in die taxi van opa zetten, en klaar is Kees. Hoeft die beste man niet terug naar huis om de auto weer om te wisselen.

Wij hebben maar 3 kinderstoelen (is al veel), en die gaan gewoon over in de auto's van opa's/oma's als ze een kleinkind komen ophalen voor een uitje oid.

5. misa

misa Niet meer actief

Ik heb alleen de openingspost gelezen en ik ben het helemaaaaaaal met je eens..!! Goed gedaan meid en niet aan jezelf twijfelen!

6. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Woensdag een ongeluk gehad, busje van post.nl reed ons van achteren aan; autoruit stuk, flinke deuk enz. Het eerste wat ik deed was achterom kijken naar mijn 2 meiden. Ze gaven geen kik, zaten heerlijk in hun autostoel en hebben er gelukkig niets aan overgehouden......dan pas weet je echt het belang van een goede autostoel en is krijsen echt niet van toepassing.

7. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Idd, hier laatst een simpele noodstop waardoor mijn man en ik flínk in de gordels bleven hangen; dochter sliep zelfs gewoon verder. Zonder autostoel had ze echt wel een nare klap meegekregen.

8. prettymum

prettymum Niet meer actief

Het is toch gewoon wettelijk verplicht om een autostoel te gebruiken? Daar hoef je dus alvast niet over te discussiëren.

9. misa

misa Niet meer actief

Als ik het goed begreep, past het niet met zijn allen incl de autostoel in de taxi. Dus ze zullen wel op schoot van plan geweest zijn..?

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Altijd in de stoel. Snap niet dat mensen hun kostbaarste bezit, bewust zo in gevaar brengen..

11. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zet de kinderen hier ook altijd in de stoel. Maar ik moet ook eerlijk bekennen als we op vakantie zijn en we rijden daar in een taxi zitten de kinderen ook niet in een stoel. (stoel is in taxi ook niet verplicht)
    Ja de meningen zijn hier over verdeeld.

12. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    KLopt, ze dachten dat ik mijn dochter wel even op schoot zou nemen omdat als ze een autostoel in de taxi zouden plaatsen dan konden we er niet allemaal in.

Het ging er dus om dat iedereen in 1 auto moest voor de gezelligheid en daar moest de veiligheid van mijn dochter maar voor wijken.

Nu enkele weken later:
    Het is wel duidelijk aangekomen en er wordt ook niet meer voorgesteld om met 1 auto te gaan.

13. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Klopt, als je met een taxi gaat is er inderdaad geen autostoel aanwezig.....maar dit is dan een beslissing die je zelf maakt om met een taxi te gaan.

14. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Graag eerst goed lezen.
    Het ging er dus om dat als we de autostoel zouden plaatsen dan konden we niet allemaal in 1 auto.......en omdat het zo leuk is om allemaal in 1 auto te kunnen hebben ze de autostoel er niet in gezet.

Mijn schoonouders hebben een eigen autostoel in hun prive auto zitten dus die hadden ze makkelijk in de taxi kunnen zetten maarja dan konden we er niet allemaal in.

15. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Tuurlijk kunnen we een autostoel gaan overzetten maar dat was het probleem niet!
    het ging om het probleem dat we dan niet allemaal in 1 auto konden voor de gezelligheid.

Wordt een beetje moe van steeds hetzelfde te typen.

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Dan moet je in je openingspost duidelijk zijn.

17. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Dat was ze ook.

18. misa

misa Niet meer actief

Nou nou zeg. Doe eens wat vriendelijker.
    Het stond zeker wel in de openingspost.

Ik snap je keuze heel goed! Het is jou/jullie kind en gelukkig ga je er verstandig mee om!

19. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    100% autostoel.

Dat je schoonouders dat niet begrijpen zeg ???
    Mijn schoonavader maakte ook wel eens een opmerking van: och hij kan wel even zo mee toch? Toen flipte me schoonoeder al helemaal dat het niet kon :p

Deel Deze Pagina