Altijd in een campingbedje slapen slecht?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stefanie78, 25 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Onze zoon slaapt sinds hij uit de co-sleeper is gegroeid eigenlijk altijd in zijn campingbedje. Hij draait veel en stootte zijn hoofd telkens en in zijn campingbedje slaapt hij heerlijk. Ik heb gewoon zijn dikke matras in het campingbedje maar kan het verder kwaad? Moeten we er nog een harde(re) bodem in doen, bijvoorbeeld een plaat hout?

2. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Heb je het matrasje wat bij het bedje zit er ook in? Dat is volgens mij vrij stevig. Ik weet niet of het kwaad kan, opzich lijkt het me van niet. Het matras zal voldoende steun bieden. Het is in ieder geval beter dan steeds je hoofd stoten tegen dr harde kanten van het ledikant :)

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier hetzelfde probleem en dezelfde oplossing getroffen. Werkt perfect, andere bodem is echt niet nodig :)

4. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Hier slaapt Jesse ook al maanden in zijn campingbed. Hij slaapt zo wild dat hij iedere keer klem zat. En het campingbedje veert mooi mee aan de zijkanten dus hij slaapt nu eindelijk weer heerlijk in de meest vreemde posities haha.

5. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Er ligt inderdaad zo'n hardere bodem/matrasje onder. Fijn dat ik niet de enige ben haha dan blijft hij nog lekker even zo liggen

6. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Niks mis mee volgens mij!
    Mijn ventje komt ook nog weleens t hout van zn ledikant tegen..,als dit vaker zou zijn zou ik hem ook heerlijk in t campingbedje leggen

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    als je inderdaad een goed matras er in hebt lijkt het me geen probleem.

8. Lisa2005

Lisa2005 Actief lid

14 apr 2012
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje slaapt al een jaar in een campingbedje en gaat er pas uit als hij naar een eenpersoonsbed gaat. Gaat prima zo.

9. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Tot zijn 18e zou het wel slecht en kap zijn. ;)
    Maar anders niet hoor.

10. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Lijkt mij inderdaad geen kwaad te kunnen.
    Grappig in te lezen dat sommige kinderen lekkerder slapen in een campingbed ivm hoofdstoten in een gewoon ledikant. Mijn jongste moet dus haar hoofd tegen iets hard aan duwen in lekker te slapen. Campingbed levert daardoor soms problemen op. Moet dat ding echte tegen een muur aanzetten om haar slaaprust te geven.

Deel Deze Pagina