Wat is er toch?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tinkerbell81, 25 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Iemand een idee..ik weet t ff niet meer wat er kan zijn...
    Ons dochtertje van net 1 jaar; slaapt laatste week heel onrustig: wordt steeds huilend en echt overstuur wakker savonds en soms snachts...elke avond wel sinds vorige week...overdag wordt er eigenlijk ook niet geslapen; zou haast denken dat ze niet wilt liggen...
    Ze is verkouden geweest, dus dacht misschien aan haar oortjes...maar ze heeft geen koorts en zolang ze niet hoeft te liggen is ze eigenlijk gewoon in haar hum:D

Dromen lijkt t me ook niet omdat t gewoon erg lang duurt, ze is nu alweer 1/1/2 uur wakker...en aangezien ze dus overdag net aan een halfuurtje slaap komt, zal ze echt wel moe zijn...

Overprikkelt denk ik ook niet; zijn hele dag thuis gebleven...

Mis ik nu iets? Zie ik iets over t hoofd? Of is het gewoon een fase , die ik mij even niet kan herinneren van de oudste twee...?

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Toch misschien last van de oortjes.? Als je gaat liggen is de druk erger ...

3. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Maar zou daar Dan geen koorts bij horen? Zeker na 1 week...
    Laat er wel vrijdag voor zekerheid naar kijken bij de huisarts, ze heeft vorige maand wel een beiderzijdse oorontsteking gehad , maar wel met koorts...

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ja ik denk ook misschien de oortjes, omdat als ze ligt, de druk groter wordt op haar oortjes..
    Of misschien is ze aan het dromen?

5. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zat met precies hetzelfde dilemma en zoonlief is ook net een. Denk dat het gewoon zijn eigen willetje van niet willen slapen was. Hier altijdeen goede slaper en ineens gillen en schreeuwen in bed. Eerste avond mee lopen 'tutten'. Daarna laten huilen, na twee avonden is het alweer over. Denk dat hij nu snapt dat hij gewoon moet slapen...

6. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    In m'n armen is ze net tochgestopt met huilen, ze vecht tegen haar slaap.
    Geprobeerd op bed te leggen weer maar leek ze weer te gaan huilen, ff naast haar gaan liggen ( matras ff naast haar bed) wilde in eerste instantie huilentochgaanliggen, maar ze heeftme zo'n 20 minuten gecheckt of ik er nog was door te zitten en weer te liggen....nu slaapt ze:D , misschien dan toch iets van verlatingsangst...
    Toch wel fijn omherkening te horen aurora, gelukkig duurde dat bij jullie maar twee avonden...! Hoop dat t hier ook gauw beter gaat

7. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Als ze overdag niet slaapt, dan is ze waarschijnlijk wel overprikkeld. Ook al ben je thuis... de slaap overdag hebben ze wel nodig om 's nachts ook rustig te kunnen slapen. Klinkt als oververmoeidheid.

8. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Ze heeft wel wat geslapen; +_ halfuurtje/driekwartier: is weinig! maar normaal slaapt ze vaak ook maar 2x driekwartier uitzondering 1/1/2 uur ( maar dat is zelden haha), maar dat komt denk ik dat zeq niet zoveel nodig heeft omdat ze normaal dus wel altyd heel goed slaapt snachts..
    Begin toch sterk te denken aan verlatingsangst, dat ze wakker is en schrikt dat ze alleen is...en daardoor dan overstuur raakt

9. Sunnyangel

Sunnyangel Actief lid

24 nov 2007
    104
    0
    0
    Miss kan hier iemand mij helpen!
    Mijn zoontje is nu 7,5 maand en sinds een paar wkn is hij een hele moeilijke slaper geworden!

Tijdens de vorige sprong sliep hij heel slecht in, nadat die sprong over was is hij flink verkouden geweest met een lichte oorontsteking
    Maar als hij nu s'avonds slaapt en ergens van wakker wordt ( of als we ergens zijn en hij heeft geslapen en we leggen hem thuis terug op bed ) dan wil hij dus niet meer slapen!

We hebben al vanalles geprobeerd, zelfs laten huilen ( 3 kwartier zelfs ) wil niet helpen , het enige wat wel helpt is om hem in het donker in mijn armen in slaap te wiegen ! Maar dit kan toch ook niet de oplossing zijn?
    Normaal kon ik hem tot 1,5 maand geleden gewoon snachts verschonen en hij sliep gewoon verder zonder mopperen

Ik ben ten einde raad, we komen zo ook nergens meer s'avonds en dat vindt ik toch ook heel erg jammer

Hopelijk heeft iemand nog tips!

Liefs sunnyangel

10. Sunnyangel

Sunnyangel Actief lid

24 nov 2007
    104
    0
    0
    Miss kan hier iemand mij helpen!
    Mijn zoontje is nu 7,5 maand en sinds een paar wkn is hij een hele moeilijke slaper geworden!

Tijdens de vorige sprong sliep hij heel slecht in, nadat die sprong over was is hij flink verkouden geweest met een lichte oorontsteking
    Maar als hij nu s'avonds slaapt en ergens van wakker wordt ( of als we ergens zijn en hij heeft geslapen en we leggen hem thuis terug op bed ) dan wil hij dus niet meer slapen!

We hebben al vanalles geprobeerd, zelfs laten huilen ( 3 kwartier zelfs ) wil niet helpen , het enige wat wel helpt is om hem in het donker in mijn armen in slaap te wiegen ! Maar dit kan toch ook niet de oplossing zijn?
    Normaal kon ik hem tot 1,5 maand geleden gewoon snachts verschonen en hij sliep gewoon verder zonder mopperen

Ik ben ten einde raad, we komen zo ook nergens meer s'avonds en dat vindt ik toch ook heel erg jammer

Hopelijk heeft iemand nog tips!

Liefs sunnyangel

Deel Deze Pagina