een rare menstruatie..! zorgelijk..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eemsterr, 20 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eemsterr

Eemsterr Lid

26 okt 2007
    32
    0
    0
    studente
    Amsterdam
    heey ik was laast overtijd maar uiteindelijk tog og geworden maar.... het was heel raar ik heb de eerste dag normaal middelmatig gebloed en daarna was het weer beetje alleen bij het afvegen.. kan het zijn dat de clomid dat doet of kan het zijn dat ik een blinde zwangerschap heb me moeder had het ook toen ze zwanger was van mij... ?

en het was gister gestopt dus maar 3 dagen was het er...

wil een test doen maar jah twijfel tog nog..

:oops:

2. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Hoi!

Ik heb normaal ook veel bloed verlies maar deze maand heel weinig. Bij mij begon het afgelopen zaterdag met een paar druppeltjes. En zondag en maandag niets, het zette pas dinsdag door tot gisteren en vandaag is het over.

Nou oke dat was dus mijn ongi :rolleyes:

Normaal duren mijn menstruatie's 5-8 dagen met flinke stolsels en afscheiding (sorry voor de beschrijving) maar dit keer heel weinig, en heel waterig.

Vanmorgen tempte ik weer een hoge temperatuur.

Maar ik denk zelf dat ik dit keer gewoon heel weinig menstrueerde, aan de ene kant wel fijn (kunnen we weer beginnen met klussen hihi :oops: ) maar aan de andere kant wel vreemd.

Eemster misschien moet je het eens met je arts bespreken, want wie weet komt het door de clomid dat je weinig menstrueerd.?

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Ik wil je geen valse hoop geven, maar als je minimaal bloedverlies hebt, kan het ook zijn dat je een innesteling hebt gehad. Volgens mij moet je toch wel 2 a 3 dagen normaal bloedverlies hebben wil je van een ongesteldheid spreken.
    Toen ik zwanger was van Pete heb ik rond NOD ook beetje bloedverlies bij het afvegen gehad, een paar dagen later had ik een positieve test.

Groetjes Saskia

4. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Ik heb de afgelopen 4 cycli drie keer een cyclus van 2 dagen gehad ipv 4 a 5 dagen maar nog steeds niet zwanger hoor! Terwijl ik toch veel minder vloeide dan normaal zeg maar.

Deel Deze Pagina