Ontspiralen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chacha, 5 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Voordat ik zwanger was van Lynn had ik altijd een keurige cyclus van 28 dagen (ondanks dat ik jaren de pil heb geslikt)

Na de bevalling heb ik de Mirena spiraal laten plaatsen. Ook hierbij een cyclus te ontdekken van 28 dagen (alleen werd ik niet echt ongesteld alleen wat spotting)

Nu heb ik de mirena laten verwijderen een paar maandjes terug en ben nu bezig met mijn 2e cyclus. De 1e cyclus telde 34 dagen. Nu zit ik op dag 35. Mijn borsten zijn erg pijnlijk en heb buikpijn, maar nog niet ongesteld. (en ook niet zwanger)

Zou mijn cyclus toch wat in de war zijn door de Mirena? Ze zeggen dat je met de Mirena je eigen cyclus houdt, maar volgens mij ben ik het levende bewijs van niet.

Heeft iemand hier ervaring mee?

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    niemand? :cry:

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallo,

Ik heb 9 jaar een mirenaspiraal gehad. M'n cyclus was de eerste maanden serieus zijn baan kwijt zie je hieronder waar de getallen staan.
    Nu is hij regelamtig op 27 dagen.
    Het heeft echt wel een hele tijd nodig voor het terug inorde is.
    Hoop dat het bij jullie sneller gaat. ;)

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hey Zico bedankt voor je antwoord. Dus bij jou ook is de cyclus ook helemaal van slag geweest? Gelukkig is het weer goedgekomen met je cyclus (nu hopen op een mooi wondertje he?)
    Hopen dat mijn cyclus ook weer snel op orde is.

Deel Deze Pagina