Hogere temperatuur door hitte?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door DonEnzone, 3 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoihoi

Ik ben even op zoek naar ervaringen met temperaturen als het zo heet is.
    Ik heb nu al 2 dagen 36.8 gemeten, de eerste was na een superhete nacht zonder ventilator waar ik ook veel door heb wakker gelegen dus dat vond ik logisch. Maar vanochtend weer 36.8 terwijl ik een ventilator op me had staan en heel lang en goed doorgeslapen had.

Ik zou me er normaal gesproken niet zo druk om maken, maar ik slik teunisbloemolie en daar moet ik mee stoppen na een eisprong. Al is dit wel heel vroeg na een eisprong. (En de avond ervoor een negatieve ovutest).

Mijn vraag dus in het kort: is het normaal dat je temp stijgt als de temperatuur buiten ook stijgt?

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ben ik ook benieuwd naar

3. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Heb jij ook iets gemerkt dan bij het temperaturen?
    mijn temp is nu voor de 3e keer op rij 36,8... ff geeft al een eisprong aan.

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik denk zelf dat het wel van de hitte komt, vooral gezien de ovulatietesten negatief zijn.

Het is gewoon een totaal andere situatie dan wij hier in Holland gewend zijn. Ik denk dat jij daar last van hebt.

5. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik vrees dat je gelijk hebt ja. Mijn eerste ovutest was wel pas om 22:00 de avond ervoor, of had die dan ook nog positief moeten zijn?

Ik ga dan toch maar door met de teunisbloemolie capsules. Hopelijk went mijn lichaam snel aan die hitte :p

6. Chelsey88

Chelsey88 Bekend lid

5 okt 2014
    505
    589
    93
    Ik vroeg het mezelf ook af.. gezien het slechte slapen vanwege de hitte. Maar tot nu toe is mijn temp normaal, niet hoger dan anders. Verschilt misschien ook per persoon.

7. Babs77

Babs77 Bekend lid

10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Ik had vanochtend ook al 37 terwijl ik voor de eisprong rond de 36.5 zit. Ovulatietest is nog negatief dus ik ga er vanuit dat mijn hogere temperatuur komt door het warme weer.

8. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik meet nu met de warmte juist lagere temperaturen (vanmorgen had ik 36,12).... Dus ik denk dat het echt verschilt per persoon ;)

9. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Pfff lekker lastig aangezien ik door het tempen eindelijk houvast had :D
    Bedankt voor alle reacties :)

10. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Ik heb de laatste drie dagen ook weer een temp.stijging, ik zit nu 11 dpo. Of het van de warmte komt, of dat dit anders ook gebeurd was weet ik niet.

11. Elisek

Elisek Lid

31 dec 2014
    72
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Pffff ik vroeg het me net ook af. Dit warme weer is niet optimaal voor ons als tempers... Wie wil er voor mij kijken naar mijn kaartje of je denkt of het een eisprong is of dat het door de hitte komt?

12. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik ben geen ervaren temper maar ik denk dat je er gezien je regelmatige cyclus wel van uit kan gaan dat je je eisprong hebt gehad. Het blijft ook stijgen dus dat is ook goed nieuws ;)
    Succes deze ronde!

Bij mij blijft het op dezelfde hoge temp hangen dus dat komt wel door de hitte denk ik.

13. spinnekop

spinnekop Actief lid

15 apr 2015
    440
    0
    16
    mijn 2 kinderen
    gennep
    Wat lastig donenzone

Ik kan mevoorstellen dat je twijfelt

Ik heb geen ander patroon door de warmte

Kan bij jou natuurlijk wel
    waren je testen super negatief of zat er nog een twijfeltest bij
    en heb je eggwhite afscheiding gehad

Ik had vorige maand op cd 11 een eisprong , toen heb ik mijntesten erbij gepakt en zag wel een bijna positieve test een dag voor de eisprong

14. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Nee echt alleen maar supervage lijntjes gehad.
    cd9 om 22:30 mijn eerste test gedaan, was eigenlijk niet van plan om te gaan testen. Cd10 zou mijn eisprong nu dan zijn geweest.
    Geen eggwhite afscheiding gehad, alleen maar wit, wel veel en waterig, maar totaal niet rekbaar.
    Dus het is vrijwel onmogelijk.

Ik moet denk ik maar even afwachten, maandag wordt het al een stuk minder warm en dat moet ik dan ook in mijn temp terug gaan zien lijkt me.

15. spinnekop

spinnekop Actief lid

15 apr 2015
    440
    0
    16
    mijn 2 kinderen
    gennep
    Ja temp is weer omhoog zie ik

Beb benieuwd wat hij morgen doet

16. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ja het blijft echt één groot vraagteken haha.
    Ik zat vorige cyclus op 4dpo op 37.1, daarom denk ik ook niet dat ik echt mijn eisprong gehad heb. Dan zou ik met deze hitte wel boven de 37.1 hebben gezeten lijkt me.
    Het is me wat :D

17. liz87

liz87 Actief lid

5 feb 2015
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb juist een lagere temperatuur, heb wel met de ventilator op me gericht geslapen en vanacht alleen met ramen open en onder een hoeslaken geslapen vanochtend werd ik wakker omdat ik het koud had en had 36.7 op dag 20. Terwijl het normaal rond de 37 is.
    Ben vorige week ook erg verkouden geweest misschien is het daardoor in de war?
    De moed zakt alweer in mn schoenen..

18. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Wij hebben ook een ventilator op de kamer staan en het is echt 28 graden boven, als het al niet warmer is.. Maar blijkbaar reageer ik er niet op, want ik heb nu op 6 DPO een dip.

De een zal er heel erg op reageren en de andere niet, denk ik.
    Ovulatietesten erbij gebruiken is tijdens deze warme dagen waarschijnlijk dan wel een vereiste ;)

19. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Mijn temp is vandaag weer wat gezakt.
    Ik heb ook vanochtend egfwhite afscheiding gezien dus hopelijk binnenkort een positieve ovutest... Ik kan wel wat zekerheid gebruiken:).

Blijkbaar hebben we wel allemaal een tempdip gehad vandaag haha.

20. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Wat ben ik blij met deze vraag!
    Hier ook enorme twijfel...
    Sinds 27 juni gestopt met ovu testen omdat ze altijd een streep gaven (vanaf 17 mei) en was er teveel mee bezig.. Heb een zeer rare cyclus dus is nergens aan vast te knopen..

Lees op internet allemaal dat wanneer je rectaal meet je temp niet omhoog hoort te gaan..

Nu geeft hij bij mij ook ineens m'n eisprong aan 😨
    Ik heb alleen 5 juli niet getempt omdat we beneden sliepen dus dat is een gok maar wel de bepalende temp voor een eisprong of niet

Ook hebben we vanaf 17 mei om de dag geoefend meestal.. Alleen deze week niet.. EN DAT ZIJN DAN JUIST DE VRUCHTBARE DAGEN GEWEEST 😱😱
    Wat baal ik zo zeg als dit niet door de temp komt,
    Wat ik wel vreemd vind is dat ik sinds gister erg natte afscheiding heb

Deel Deze Pagina