Hoi! Daan heeft de gewoonte in slaap te vallen als hij zijn lakentje over zijn hoofdje trekt..erg lief, maar wel lastig!Als het stil is boven, ga ik heen om héél voorzichtig zijn lakentje veilig terug te slaan. Had al bedacht om misschien een spuugdoekje mee te geven, maar ook dat vind ik een eng idee.Wie heeft een andere oplossing voor dit megaprobleem ? Liefs Emma
Ons mannetje kan ook alleen in slaap komen als het zijn tuttel helemaal over zijn hoofd legt. Hahah het ziet er altijd zo eng uit. Als we naar bed gaan haalt mijn vriend hem altijd weg. Ik laat hem meestal gewoon liggen. Zijn neusje komt er vaak onderuit dus hij kan dan prima ademhalen.
vroeger wilde ik dat ook altijd. Mijn moeder heeft toen een spuugdoekje in vieren geknipt en met zo'n doekje op mijn gezicht viel ik in slaap.
Daan heeft wel een poppedoek, maar die vind ie niet zo geweldig. Ook heeft hij een muis als knuffel en die leg ik wel eens over zijn speen, Maar een spuugdoekje kleiner maken is wel een optie..hijs nu ook wel zo groot dat hij het van zijn gezicht zou trekken denk ik...
wij hebben als tutdoekje een spuugdoekje. Aan d'r lakentjes kon ze ook flink trekken, die heb ik nu met veiligheidsspelden aan de deken (buiten handbereik) vast gemaakt, dan trekt ze die niet meer over d'r hoofd.
Fien heeft dat ook ja. Zou ik gewoon doen. Is echt niet gevaarlijk je kan er zo doorheen ademen. Probeer maar!
Hier nog een die ook graag een spuugdoekje over zijn hoofd heeft.. :d Het ziet er zo schattig uit.. Het kan niet veel kwaad, vind ik... Je kunt er makkelijk doorheen ademen, en het ligt vrij los op zijn hoofd.. Jelle begint nu ook te tutten met zijn spuugdoekje... ik vind het niet erg, ik heb er genoeg, en knuffels in bed vind ik wel eng.. Die zijn zo dik... Plus dat een spuugdoekje makkelijker te vervangen is als het nodig is..