Vreemde temp stijging en dalingen

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Sweetangel28, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoi allemaal

Voel me zo klote over mijn cyclus nu :( ff geeft aan ei gehad maar denk zelf van niet wat denken jullie willen jullie even meekijken ??

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

Pff inderdaad vreemde daling en stijgingen, ik heb deze maand ook zo'n rot kaartje.. Denk wel ei waar FF het aangeeft... alleen meestal is je temp 3 dagen hoog na je ei en dat is bij jou twee.. hmmm weet het bij jou dus ook niet zo goed..

3. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    ik dus ook niet .. mijn gevoel zegt echt dat ik geen ei gehad heb vreemd he ... Maar goed moet maar afwachten wat er gebeurd ..
    Maar een erg rare cyclus dit keer

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

Denk wel dat ie is geweest want vorige keer op 16.. anders is je cyclus wel heel lang als je ei nu nog moet komen, en zo'n verschil met 29 lijkt mij sterk..

5. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hmm, lastig kaartje, er zit niet echt een duidelijke verhoging in. Het vorige kaartje was het er wel duidelijk.
    Vraag me af of er wel een eitje is gesprongen.

Misschien is het wat om de volgende ronde ovu testen te gebruiken?

6. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hmm ja misschien wel een goed plan ja om dat te gebruiken nu eerst maar eens afwachten wanneer mijn ongi gaat komen :)

bedankt voor het meekijken

7. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik denk dat je idd geen ei hebt gehad... maar kan nog komen, misschien een laat eitje ;)
    Geen ei in een cyclus komt ook wel eens voor (ik heb het ook 1x gehad) als je tempt zie je het gelukkig.. je wordt dan gewoon ongi ;)
    FF twijfelt idd aan je eitje, vandaar het gestippelde kruis
    Ik denk zelf dat FF het kruis zette door de verandering van afscheiding... eerst had je vruchtbare afscheiding en na de lijn onvruchtbare!

Groetjes

Deel Deze Pagina