ha meiden, ik probeer me steeds aan te melden bij FF om mijntemp kaartje bij te houden, maar het lukt niet om een account aan te maken... iemand tips?... of moet je aangemeld worden door iemand die daar al een account heeft?... hoop dat iemand mij kan helpen.... bedankt alvast
hey lily, bedankt voor het aanmelden... helaas is het weer niet gelukt... elke keer krijg ik na al mijn gegevens invullen een wit scherm en verder gebeurd er niks.... nou, heb nu alles geprobeerd... dus geef het nu maar op... nog maals supper bedankt
wat raar zeg, en als je het vandaag probeert (misschien tijdelijke fout)..... En als je hun een mailtje stuurt?
nou meiden, is eindelijk gelukt om een kaartje aan te maken... op een andere computer lukte het wel.... bedankt voor het helpen....
Het zou kunnen zijn geweest dat het door de fire wall van je internet instellingen niet door kwam??? Dat die te veel afschermd? Het is een buitenlandse site. Zou kunnen? Groetjes Moefoe
ik denk ook dat het dat is... op mijn laptop pakt hij hem namelijk nog steeds niet... alleen op de computer....