Bloedverlies & harde buiken.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Jonymeisj, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo.

Heb mijn gehele zwangerschap al bloedingen en de vk kan niets vinden. Nu sinds 3 weken heb ik ook enorme steken in me onderbuik en veel harde buiken. Maakt nier uit wat ik doe, liggen zitten douche niks. Ben de afgelopen 2 weken al 7 keer bij de vk geroepen en ook bij doorverwezen naar de triage in het ziekenhuis.
    Advies was om rustig aan te doen en zo gauw er weer een bloeding is aan de bel te trekken bij de vk.
    Nu heb ik dit afgelopen donderdag gedaan alleen de verloskundige verwijst me weer niet terug naar de gynaecoloog terwijl de pijn en harde buiken steeds heftiger worden.
    Ben op het moment 25 weken zwanger.

Heeft iemand hier een oplossing voor of een gedachten bij?

Alvast bedankt!

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Lastig voor mij om zo te beoordelen. Ik zou toch een verwijzing vragen via de verloskundige voor het ziekenhuis. En als je continue tussen de twee in staat doordat je verloskundige je altijd doorstuurt naar het ziekenhuis, kan je misschien beter in het ziekenhuis onder controle blijven. Ik weet verder niet veel van jouw situatie dus kan lastig iets erover zeggen. Je moet er wel wat mee in ieder geval zoals het nu voor mij klinkt.

Groeten Evelien

Deel Deze Pagina