Ook ik moet er aan geloven er komt een verstandskies door. Tandarts had gedacht dat ik ze niet meer zou krijgen maar helaas. Nu lees ik altijd van die horrorverhalen van pijn enzovoort. Tot zover heb ik nergens last van maar ik zit natuurlijk niet op pijn/weg laten halen te wachten in mijn toestand. Iemand?
Nee natuurlijk heb je niet áltijd last van doorkomende verstandskiezen. Of wellicht beter gezegd: niet iedereen. Ik had van de eerste 2 niet veel last, van nummer 3 wel. Duurde even voor ik door had wat de oorzaak was. Had oorpijn, kaakpijn en druk op de holtes.
Kreeg ze rond mn 15e. Op mn kop gestaan vd pijn. Nachtenlang niet geslapen. Geen pijnstiller hielp. Tandarts me uiteindelijk bevrijd door tandvlees open te snijden zodat ze gemakkelijker door konden. Verademing! Hoop niet dat je er veel last van krijgt. Hoeft niet!
Hier weinig gemerkt. Beetje beurs gevoel. Wel was het toen ik ze onder had en hij links boven ook door kwam ik niet kon stoppen met op mn wang bijten, dit was wel erg pijnlijk! De tandarts heeft ze toen een beetje afgesleten zodat ik meer ruimte had en hierdoor geen last meer gehad! Wel goed opletten met poetsen dat je voortaan nog wat verder naar achteren poetst. Ze zijn meestal wat zwakker dus mankeren sneller wat.
Helaas had ik er wel last van.. Bij elke stap die ik zette dreunde het in m'n kaak. Hoofdpijn, kaakpijn, opgezette wang. Moet ik er wel bij zeggen dat mijn kaak te smal is en er geen plek was voor m'n verstandkiezen. Ze kwamen dan ook half in m'n wang door... Au! Ben blij dat ze er uit zijn.
Hier ook geen last gehad en heb zelf ook niet gemerkt dat ze er waren. Mijn tandarts merkte het net zoals bij blauwespeen op.
Bij een van mijn verstandskiezen komt het nu al jaren beetje voor beetje door. Eens in de zoveel maanden doet het wat zeer (lees gevoel lichte irritatie) en na een paar dagen stopt het weer. Zo gaat het nu al jaren en zo lang dat alles is laat ik hem daar mooi zitten.
Bij mij zijn er nu 3 door en bij alle 3 wel wat last gehad bij het doorkomen zelf (met eten) maar niet echt noemenswaardig. Nu ook totaal geen last van!
Bij mij alle vier eruit laten halen (eerst beide rechts, twee weken later links), 3 getrokken, 1 gesneden). 0,0000000 pijn, helemaal niets. beetje bloed erna, maar echt geen last gehad.
Bij 1duidelijk gevoeld, zat zo op m'n kaakspier te duwen dat ik m'n mond niet meer open kreeg. Bij de andere geen last gehad. En de andere twee zitten rustig op z'n plek.