Dinsdagavond (!) had ik mijn eerste positieve test in handen, die heb ik geplaatst in topic onduidelijke testen. Gisterochtend met een hcg dipstick van sensitest ook duidelijk een heel licht lijntje zichtbaar. Terwijl die zonder hcg echt prachtig wit blijven Dat betekent dus zwanger, dat wil ik best geloven want ben ook steeds nog niet ongesteld en op een 28 dagen cyclus nu 2dgn overtijd (m'n ovu had ik op dag 17). Wat mij nu onzeker maakt is dat de testen (nog?) niet oplopen. Herkennen jullie dit? Ik ben nu 13 dpo, dus ligt het dan daaraan? Of gaat dit uit richting een VM? Ik heb ong. een jaar geleden voor het laatst positief getest dus ben er zo verschrikkelijk blij mee! Maar zou het ook zo moeilijk vinden als het weer fout gaat! Vorig jaar rond deze tijd de MA ontdekt. Behalve een zeurgevoel in m'n baarmoeder gebied en vermoeidheid heb ik ook totaal geen kwaaltjes... Voor de 1 een geluk, maar voor mij stress! Bedankt voor het meedenken alvast!
Gooi er een digi van cb tegen aan. Ik zie het streepje wel lichtjes maar ernaast vind ik het ook vlekkerig? Maar ik ken deze test niet.... Meestal word alles wit en blijven er 1 en hopelijk 2 streepjes over. Heb je nog een test? En voel je je onzeker ha bellen voor hcg te prikken
Alvast gefeliciteerd hoorik vind streepje goed te zien ! Jou verhaal lijkt op de mijne. Ook ik teste jaar geleden positief maar dat eindigde in vroege miskraam. Nu in 13de ronde weer zwanger..mijn test was op 13 dpo ook licht maar op 16dpo knalde hij. Hoop dat het bij jou net zo gaat ! Ik begrijp je angst heel goed. Over twee dagen gewoon nog eens testen,succes !
Tnx voor jullie reactie! Ik heb net ff de HA gebeld, had ik inderdaad nog niet aan gedacht, maar de assistente zei dat ze geen bloedtest doen Adviseerde om het dit weekend nog eens te testen en div. testen te gebruiken. Cb digital gaf nog aan niet zwanger, dus echt te weinig hcg blijkbaar. Zondag 16 dpo dus wie weet! Ik hoop het! Gelukkig wel snel naar de Gyn!
Het is heel normaal dat streepjes voor nod licht zijn...succes met afwachten en plaats zondag maar nieuwe foto ik duim voor je ! Ik mag ma naar gyn voor eerste echo spannend !
Hoi Mariska, Ik kan je alleen geruststellen over het niet hebben van kwaaltjes. Bij mijn dochter had ik zonder test niet geweten dat ik zwanger was en dan begon ik er bij 5 weken ook nog rood bij te vloeien tot zelfs 12 weken. Pas vanaf 7 weken kreeg ik één kwaal, misselijk en spugen, spugen en nog een spugen. Tot week 20 Ik snap je onzekerheid heel goed, maar het hoeft dus niks te betekenen dat je nu nog niks voelt!