Nog steeds veel te vroeg, ja ik weet het. De testdrang neemt gewoon de overhand en ik geef er maar gewoon aan toe. 8dpo vandaag.
Nee is een hcg test, afkomstig uit de z&k cassette. Ik kan er zelf ook nog niet veel van maken, weet niet of het nu grijzig of roze is.
zie wel wat , wind overgens dat gevlekte aan de linker kant een beetje raar . is deze test wel goed ??
Test is nu droog, het "ver weg" streepje wat ik zie (op pixelniveau zeg maar) is volgens mij toch roze. Dat roze aan de linkerkant is van het doorlopen, heb dat wel vaker op testen? Zie het heel vaak. De rest van de test is niet vlekkerig dus ik ga er vanuit dat hij gewoon goed is. Mamavanhjs, dat stemt toch hoopvol! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wij zijn inmiddels ook bijna anderhalf jaar bezig, hoop dat ik gauw in jouw voetsporen mag treden.
Ik zie ook wel iets vaags.. Maar gezien jou vorige cyclus, durf ik er verder nog niet zoveel over te zeggen Hopelijk is dit iig geen vals streepje! Spannend weer!
Hoi flora! Ook weer op het wachtbankje meid. Je hebt gelijk, met het oog op m'n vorige cyclus... Maar deze keer is m'n ei in ieder geval zeker weten gesprongen ha ha. Ben maar aan de ovulatietesten gegaan...
Het is echt heel moeilijk op de foto te krijgen, in een bepaalde lichtval zie ik het duidelijk maar de camera pikt die lichtval niet op. Heb m'n best gedaan:
Ik vind dat deze testen altijd een grijzig streepje geven nadat hij helemaal is opgedroogd...negatief dus Je moet ze echt binnen 5mij aflezen. Ik zou in jou geval nog een test doen.
Vorige ronde had ik deze test ook en die bleef echt omowit? Maar zou kunnen hoor. Heb 4,5 uur niet geplast nu en slechts 1 kop koffie gedronken, ik gooi er nog even een dipstickje achteraan...
Kan er niks van maken met die dipstick. Die is echt omowit... Morgen maar weer een dag he ha ha. Wat ik nooit zo goed begrijp is (er van uitgaande dat ik zwanger zou zijn nu) dat een lichaam al zo heftig kan reageren op zo weinig hcg. Klaarblijkelijk is er (nog) onvoldoende hcg aanwezig om een positieve test te geven en toch al die kwaaltjes, zo heftig. Hoe kan dat toch?
Een vrouwen lichaam is heel vreemd je kan nog allerlei kwaaltjes hebben die er op lijken dat je zwanger bent, en vervolgens ben je het niet. Het is ook net hoe je er zelf mee bezig bent. Want vaak wil je zelf ook graag die kwaaltjes voelen. Het lichaam kan je goed voor de gek houden.
Ja, de kwaaltjes die je jezelf aanpraat he. Maar ik snap gewoon niet waarom borsten zo opzwellen (ben inmiddels twee cupmaten gegroeid in drie dagen tijd), pukkels als paddenstoelen uit de grond schieten en bekkenbanden spontaan oprekken alsof het elastiekjes zijn... Met andere woorden, waarom een lichaam zo heftig reageert op een klein beetje hcg, terwijl een simpele test vervolgens nog niet reageert.
Ik denk niet dat je lichaam reageert op HCG maar op progesteron. Je HCG is op 8 dpo onder de 5 iu als je niet zwanger bent en misschien net 6 of 7 als je wel zwanger bent (een gevoelige test reageert op 8 iu en aangezien er geen streepje staat heb je nog geen 8 iu bereikt ) Progesteron staat er om bekend dat het je lichaam heftig kan laten reageren, en je progesteron-niveau kan elke cyclus wisselen. Symptomen van een hoog progesteronlevel: humeurig, pijnlijke grote borsten, trekkende liezen en pukkels. Precies wat jij noemt. Ik zie helaas niks op je testjes. Hopelijk morgen beter!
Oh oké! Dan heb ik weer wat bijgeleerd! Dat wist ik niet... Progesteron dus... Dank je wel, dat verklaart een hoop!
Ik zie wel een streepje hoor, raar dat de dipstick oma wit gaf, maar de dipstick ovulatie testen bijv vind ik persoonlijk minder gevoelig dan die andere, wellicht ook zo met de zwangerschapstesten. Anders overmorgen nog een testje met ochtendurine? Ik heb deze maand ook erg last van borsten en pukkels en toen ik zwanger was, wist ik het juist omdat mijn pukkels niet op kwamen dagen, toen en testje gedaan en bleek zwanger, heel gek. Nu mijn pukkels er zijn heb ik gelijk het idee dat ik niet zwanger ben, ik zit nu op 9dpo. Ben wel benieuwd naar je volgende test, heb goede hoop!