nu bijna 4 jaar ben ik onze keuken echt zat. nu komt er al een nieuw aanrechtblad die hebben we al ook nieuwe apparatuur zijn we mee bezig en nu de kastjes. altans de deurtjes de kastjes zijn 4 jaar oud dus die kunnen makkelijk nog even mee. nu twijfel ik of ik folie doe (hoe zit het met de lijm resten gaat dat er goed af?) of koop ik nieuwe deurtjes (met het risico dat ik het over 4 jaar weer zat ben en nieuwe moet kopen)
als je gladde kastdeurtjes heb zou ik gewoon plakfolie kopen. en dan iets neutraals zodat je niet elke keer nieuwe hoeft te kopen, duur grapje
ja nouja das op zich niet erg. tis nu creme en dat vind ik niet mooi meer. dus ik zat te denken om hem zwart te maken ofzo.kan ik die folie gewoon bij de bouwmarkt halen? spuiten zou ik wel willen maar het huis in particuliere verhuur dus denk niet dat mijn huur baas dat zo leuk vind
Als t een.ikea keuken is kan je voor weinig geld de deurtjes wel vervangen. Als t geen ikea keuken is kan je altijd s opmeten of t past?
Hier ook hetzelfde probleem gehad, alleen hadden wij een oude Keller keuken in een huurhuis. Maar verschrikkelijk lelijk! En ook plakfolie eroverheen gedaan en dat gaf echt meteen een heel ander beeld! En bij het eraf halen geen resten achtergelaten gelukkig! Gewoon 1x reinigen met allesreiniger en klaar! Wij hadden de folie van de Kwantum!
Wij hadden een mega ouderwetse keuken die hebben we laten spuiten. Ook andere inbouw tegels bald en gootsteen laten plaatsen. Die gast doet ook plakfolie, tis wel duurder als je het laat doen maar wel mooi. Hij zit in Zelhem.... Hieronder een impressie,
hier een foto van plakfolie op de keukenkastjes! ben er nog steeds erg blij mee! Bekijk bijlage 269717
die is het heel erg gaaf! denk alleen niet dat vriendlief het leuk vind ik had ook al een knalgroene gevonden maar denk dat dat te had schreeuwt