Hallo dames Ik ben heel erg aan het twijfelen op dit moment. Een aantal weken geleden merkte ik dat mijn melkproductie erg aan het afnemen was. Mijn dochtertje was niet voldaan na het voeden, begon te bijten en trekken aan de tepel. Tot bloedens toe. Dat maakte het voeden er niet makkelijker op. Ik heb geprobeerd haar vaker aan te leggen om mijn productie wat op te krikken maar ze wil niet vaker drinken dan 3 a 4 keer per dag. Tussendoor kolven heb ik ook geprobeerd maar dat lukt alleen als de kleine meid in bed ligt anders hangt ze telkens aan mijn benen en wil continue aandacht. Dus dit lukt ook maar 3 a 4 keer per dag. Mijn productie bleef in elk geval afnemen. Ik heb toen besloten om de voedingen af te bouwen (mede door de wondjes aan mijn tepels die niet de kans kregen om te genezen) Ik heb eerst 1 middagvoeding vervangen door fles en na een week nog 1. Nu krijgt ze alleen nog 's morgens en 's avonds borstvoeding. Dit is een week ongeveer goed gegaan. Maar nu merk ik weer dat mijn productie keldert. Is er nog iets wat ik kan doen? Toch weer overdag kolven? Want als het zo door gaat ben ik bang dat ik binnenkort helemaal moet stoppen. Alle tips zijn welkom