Herkennen jullie dit: Als ik nies, krijg ik een enorme steek onderin mijn buik. Dit is eigenlijk sinds eergister. En vanmorgen had ik het heel erg. Dus vandaar mijn vraagje: weten jullie wat dit is? en moet ik me zorgen maken... :S
Hoi, heb ik ook last van hoor, zijn je banden volgens mij. Wat ik meestal doe als ik moet niezen of hoesten beetje krom gaan staan of als ik lig, de knieen wat buigen, dat helpt wel
inderdaad banden pijn is dat haha ik dacht ook de eerste keer van oohjee wat is dit nou weer.. maar ja gelukkig is het nu minder .. groetjes
ik heb het ook... niesen en dan steek onder in jho... gebeurde tijdens een echo... ze zei dat het geen kwaad kon en ik me geen zorgen over die pijn moest maken was normaal.
Hi ik heb dat pasgeleden ook gehad en ben blij te lezen dat het normaal is! Van die pijnscheut schrik je inderdaad wel even. gr foreverfriend
ja doet idd gemeen zeer! Ik heb het niet altijd als ik nies, maar soms.. oeff zo pijnlijk. Dus ik houd als sinds 8 weken zwangerschap m'n buik stevig vast als ik moet niesen dat scheelt een stuk
Ik heb het ook, maar als ik mijn bekkenbodemspieren en spieren in de onderbuik op tijd aan span (vraag me niet hoe) voel ik er niets van. Gewoon even oefenen en wie weet werkt het ook bij jou.
heb ik soms ook last van! En zo nu en dan verlies ik ook wat plas als ik nies das ook helemaal niet leuk!