Ik heb er al van kleins af aan last van, ik werd gelukt doorgestuurd naar een oogarts. Is het in Oostenrijk ook niet gebruikelijker om naar ren oogarts te gaan? Zo ja dan gewoon een verwijsbrief vragen aan je ha en bij de oogarts melden dat je vlekken ziet.
Ik heb het ook wel , lijkt op die oogruis, als ik te weinig heb geslapen. Als ik dan weet eens lang heb geslapen is het weg.
Heb dit al jaren. Het is idd oogruis ook wel visual snow genoemd. Er bestaat ook een (engels) forum met lotgenoten. Naar mijn weten is het neurologisch en heeft het niks met de gezondheid van je ogen zelf te maken. Het kan o.a. komen door stress, medicijn of drugsgebruik. Bij mij is het stressgerelateerd en ook als ik moe ben. Het is super irritant maar accepteer het maar want er is op dit moment geen remedie voor. Ben ook naar de oogarts geweest, mijn ogen waren prima verder. Hij had nog nooit van oogruis gehoord. Velen denken dat het om mouches voulantes gaat, maar dat is echt iets anders.
Nou, vriendlief heeft vaak zin ja, maar dan zit ie niet voor m'n ogen Haha het zal je maar gebeuren, dat je vlekken voor je ogen ziet allemaal in die vorm..