Altijd maar in bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wizard, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje84

Daantje84 Actief lid

25 sep 2007
    159
    0
    0
    in t mooie twente ;-)
    Wat het aller belangrijkste is, is dat jij en je kleintje zich er goed bij voelen! :D

Bij ons is het ook nog zonder vastigheid, dan weer in bed, dan weer in de kinderwagen. Lana slaapt sinds het weekend zo goed als door 's nachts, 's ochtends wil ze nog wel eens liggen te jammeren in dr bedje, dan neem ik dr uiteindelijk bij mij in bed en ligt ze op mijn buik/borst te slapen (en ik lig op mn rug, heerlijk is dat zo met zn tweetjes) en vanaf de middag wil ze vaak ook minder goed slapen, maar vooral 's avonds heeft ze er moeite mee. De ene keer valt ze zo in slaap in de kinderwagen, de andere keer absoluut niet en ligt ze vaak bij dr papa (en valt dan wel in slaap). En dan zijn er nog de momenten dat ik boven ben en haar in bedje leg en ze wel in dr bedje slaapt.
    Ik vind de 3 R's erg belangrijk, maar rust en regelmaat is soms nog ver te zoeken bij ons thuis, Lana laat zich niet regiseren... We hebben ook nog geen schema voor het voeden, het komt allemaal van zelf wel.

Wel ben ik van mening dat als Lana ouder wordt en zoch bewuster word van tijd, dat ze dan wel rond 7u, half 8 in bed moet liggen.

Deel Deze Pagina