Ja maar als ik die kleine van mij gewoon zo op ze rug of buik in de box zou leggen gaat ie alleen maar huilen , dus ja wat moet je dan he. Hij wil gewoon recht op, omdat ie dan alles kan zien, want dat is wat ie wil .
Mijn meissie ligt eigenlijk ook te vaak in de wipper. Box vind ze max een kwartiertje leuk en dan houdt het op. Op haar buik liggen duurt nog geen 10 minuten. Dus tja, in de wipper is ze langer happy en mama dus ook Ik heb nog een meid rondlopen, dus ik kan natuurlijk niet de hele dag met d'r op mijn arm lopen. Maar ik weet dat het niet goed is en door dit topic ben ik vandaag maar weer eens begonnen met 'wipper-mijd-gedrag'. Ging goed moet ik zeggen! Ze draait alleen nog van rug naar buik en kan nog niet terug. Nog geen pogingen gezien waarbij ze wil tijgeren/kruipen. Dus tja, het kan met elkaar te maken hebben.
Hier hebben we ook afwisseling... 8:00 er uit en dan aankleden en flesje... dan is het even lekker geinen en in de box spelen en soms even slapen rond 12:00 flesje en dan na bed... als ze dan wakker word mag ze weer even in de box.. baby gym erbij en haar knuffels.. 15:30 ongeveer weer een fles... en dan zit ze meestal in haar schommel stoel ( wipper) Als wij dan gegeten hebben gaat ze lekker even bij papa zitten. 19:00 pyama ( bad) en dan fles en lekker naar bed... en rond 22:30 kijken of we der wakker kunnen krijgen voor de fles... Dus wipper word niet veel gebruikt op een dag.. hoog uit uurtje...