Als een baby hoe oud is kan hij of zij zelf de temperatuur op peil houden? Of te wel, hoe lang gebruik je een kruikje in het bed? Onze dochter heeft vanaf het begin een vrij constante temperatuur, maar wel steeds een kruik in haar bed nu nog natuurlijk. Wanneer kunnen we daar mee stoppen, zijn daar richtlijnen voor? Alvast bedankt, groetjes Azeb
Britt had de kruik naar 2 weken niet meer nodig. Maar goed dit was ook in aprik, dus de nachten waren warmer als deze periode. Het is even uit proberen denk ik.. Als je bij de laatse voeding voor de nacht een goede lichaamstemperatuur hebt zou je het zonder kruik kunnen proberen Je kindje zal wakker worden als het te fris is.. dus dan kun je snel genoeg even een kruikje maken of haar lekker bij je in bed nemen.
inderdaad uit proberen tussendoor gewoon goed de temperatuur in de gaten houden. Als je merkt dat die zonder kruik zakt, dan moet er dus een kruikje bij, maar dat merk je alleen als je dus regelmatig haar temperatuur opneemt in het begin.
ik weet niet meer hoe lang alyssa een kruikje in bed heeft gehad. ik denk ongeveer 3weken. op het laatst deden we haar na de laatste fles zonder kruik in bed (van te voren temperaturen) en als ze dan wakker werd voor de nachtvoeding ff tempen en als de temp gezakt was maakten we alsnog een kruikje. je hebt het snel genoeg door. gewoon regelmatig tempen en je weet het. liefs doris
Louise heeft nooit met een kruik geslapen. Als je regelmatig tempt, dan weet je vanzelf of ze het wel of niet nodig heeft.
florian heeft maar een kleine week zijn kruik (1) nodig gehad, is in november geboren. regelmatig zijn temperatuur gecheckt en die bleef constant goed dus hebben we hem op een gegeven moment weg gelaten. wat we wel deden is hem af en toe in het bedje leggen om voor te verwarmen omdat de nachten toen koud waren.
ik geloof dat dar richtlijnen voor zijn. mijn dochtertje was heel licht en we mochten dr gelukkig thuis houden, maar we moesten wel om de 3 uur tempen een paar weken lang. als dr temperatuur goed is hoef je geen kruik meer in bed te doen
Jesse was erg klein, en hij heeft wel vier weken een kruikje gehad. De winter dat onze tweede werd geboren was erg koud, die heeft nog wel langer een kruikje gehad.
Bij Silver doe ik alleen een kruik van te voor in haar bed zo datt deze lekker warm is. en als ze gaat slapen haal ik hem er weg. en ze slaapt in een romper en har shirt en dan een slaap zak en dekentje
Sasha heeft alleen de eerste nacht met een kruikje geslapen, maar dat was omdat de airco in het ziekenhuis niet uitkon IK denk wel, dat ik af en toe haar bedje lekker ga voorverwarmen, in de winter.. Vind dat zelf ook lekekr
Nooit gebruikt, maar in augustus geboren... Wel eens om gewoon een lekker warm bedje te krijgen, dus meer voorverwarmen. Verder eerder een laagje extra kleding aangetrokken.
Voor Nana nooit een kruikje hoeven te gebruiken ze is eind juli geboren toen het zo warm was. Nu leg ik voordat ze gaat slapen een kruik in bed zodat ie voorverwarmd is. Als ze aldoor een constante temperatuur heeft lijkt het me niet echt nodig om nog een kruikje te gebruiken en anders temperaturen?
Heb sinds gister geen kruik meer in haar bed gehad en steeds bij elke verschoning getempt, ze houdt haar temp keurig op peil zelf, dus blijkbaar niet meer nodig! Bedankt voor jullie tips. Groetjes Azeb
roos kan zih wel heel goed warm houden alleen word het zo koud 's nachts ip haar kamertje dus doe ik lekker een kruikje in bed zodat die lekker warm blijft en als ze de fles krijgt dat ze in een lekker warm bedje terug kan.