oke ik dacht hij nog koorts had.. Geen koorts dan zou ik ook even wachten tenzij hij zich echt super ellendig voelt.
@Soefdeboef, Wordt je dan bij twee keer oorontsteking al doorgestuurd naar de kno? Of zit er meer achter? Hier ben ik de tel kwijt. Denk dat we nu in totaal op 7 of 8 zitten vanaf januari. Gister de HAP gebeld, vanmorgen de ha. Moet maandag bellen naar t ziekenhuis wanneer we terecht kunnen en als dat te lang duurt gaat de ha er spoed achter zetten. Heb ergens de hoop dat we er binnen nu en een maand vanaf zijn... Hoop het zo voor ons meissie, ze is nog zo klein!
Hier met 4 oorontsteking doorgestuurd en onze dochter is altijd neusverkouden.. Hoop dat je snel terecht kunt!!
Luca heeft 1,5 jaar ooronsteking gehad, toen zijn we doorgestuurd naar de kno, die heeft buisjes geplaatst. Sindsdien nooit meer oorontsteking gehad
Dacht ik ook maar nu dus niet meer. Wel huilerig en hangerig en niet eten. Ik kijk het nog een dagje aan...
Hier heeft mn zoontje ook altijd last van oorontstekingen. 1x zo hevig dat ik met een krijsend kind met 41gr koorts bij de hap zat... Dubbele oorontsteking, is de enige keer geweest dat hij er ab voor kreeg. Hij slaapt ook niet door 's nachts. Wordt vaak huilend, soms zelfs gillend wakker. Hier na veel zeuren ook een doorverwijzing gekregen, arts heeft toen gekeken, aangegeven dat hij zeker in aanmerking komt voor buisjes, maar eerst kinderarts laten kijken en beoordelen. Dit is inmiddels gedaan en mag dinsdag bij de kno arts aangeven dat de ka de buisjes een heel goed plan vind... Ben benieuwd hoe snel het dan gaat gebeuren.
@ Sandraske; oh ok, op die manier, dan snap ik het...! @ Linn84; inderdaad, wij lopen ivm allerlei andere problematiek al bij de KA. Wij werden daardoor ook bij de vorige afspraak diezelfde dag nog doorgestuurd naar de KNO-arts. Wij hebben een echt kleintje met haar 5.5 kg bij zo'n 10 maanden, daarom is ook de KA zo voorzichtig met haar. Wel super blij met onze KA ! Gebruikt iemand ook preventief fysiologisch zout druppels in de neus 's ochtends?! Las dat in een oud topic, en denk erover om daarmee te beginnen, maar heeft iemand daar ervaring mee?
@soefdeboef ben helaas ervaringsdeskundige op dat gebied.. wij sprayen twee keer per dag met zeezout oplossing.. maar onze dochter is doorlopend verkouden..
Ochjee...Ja, met zo'n kleintje kan ik me voorstellen dat de ka heel voorzichtig is. Goed dat ze je dan meteen doorsturen! We gebruiken hier nu al zo'n drie maanden elke dag drie keer zoutoplossing, maar volgens mij doet dat ook helemaal niks. Ze is echt altijd verkouden. Even op de buik spelen en hup, mevrouw heeft weer een dikke snottebel. Altijd hoesten en roggelen en tijdens het fles drinken klinkt ze als een klein biggetje We zijn nu daarom (en door eczeem en darm-klachten) aan het testen of het beter wordt door koemelk te vermijden. Net een week bezig, dus verschil merken we nog niet nu. Maar baat het niet dan schaadt het niet lijkt ons. Als daar de klachten vandaan komen verklaart dat een hoop en zo niet, dan kunnen we dat in ieder geval uitsluiten.
hier ook een half jaar lang doorlopend ooronsteking ghad, met veelal hoge koorts en heel erg veel huilen en ziek zijn...eind januari naar KA, meteen doorgestuurd naar KNO en kon een paar dagen later bij de KNO arts terecht toen was meteen duidelijk: neusamandel verwijderen en buisjes plaatsen. Dus drie weken later geopereerd. Daarnaa heeft ie nog 1 keer een dubbele oorontsteking met looporen gehad, had ie al minder last van omdat de troep eruit kwam, wel nog hoge koorts gehad en een AB kuur gekregen maar daarna heeft ie geen oorontsteking meer gehad en slaapt sindsdien stukken beter godzijdank! het is een ander kind. Gisteren nog op nacontrole geweest bij de KNO en de buisjes zaten nog prima op zijn plek!!!
Begin me toch wat zorgen te maken. Nu vanaf dinsdag hoge koorts. 40+, ook met PCM blijft t hoog. Gister leek het beter te gaan. In de avond 37,2. Vannacht veel hoesten en nu weer 40 koorts. Niet eten, wel drinken. Viel net op de bank in slaap. Doet hij echt nooit! Toch maar met ab begonnen. Zit nu te denken aan ook een keelontsteking. Daar helpt de ab toch ook tegen?? Hij is 2x nagekeken door de dokter. Woensdag en vrijdag...
En? Gebeld? Wat zeiden ze? Hoop dat het toch niet nodig was... Hier helemaal happy! Brief van het ziekenhuis is binnen, we mogen vrijdag al naar de kno! Daar valt geen spoed meer achter te zetten
Ja gebeld. Hij had weer 40 graden koorts en geeft nu ook over... Ook net nadat hij de ab had gekregen. Als het morgenochtend nog niet beter is moet ik weer bellen en komen. Hij heeft me net volledig ondergespuugd en ook ons bed. Arm kereltje...
Ja dat denk ik ook. Vanmorgen 37,6 dus dat gaat de goede kant op. Wel heeeeeel humeurig. Ach geef hem eens ongelijk