Hallo allemaal, Hier ook ff mijn ervaring. Heb een dochter van bijna 1 jaar waar we al vanaf het begin mee aan het tobben zijn. Heeft heel veel gehuild, dachten aan verborgen reflux, medicijnen gehad hiervoor! Hielp weinig. Ook allergieën gedacht, speciale voeding gegeven maar mocht allemaal niet baten. Met 6 maanden geconstateerd dat ze een goeie ooronsteking had en er daarna nooit meer vanaf gekomen. Met 9,5 maand hebben ze buisjes geplaatst en haar neusamandel verwijderd. Ze is hier wel van opgeknapt, zeker op het " slaapgebied" maar ze heeft nog steeds bijna altijd een ooronsteking. Zitten nu ook weer aan de overlaste ABkuur! Dankzij de buisjes komt de troep er wel uit en heeft ze er minder pijn van, maar ze is er wel vaak hangerig en chaggie van! Ben nu ook met haar naar Chiropractor geweest. Wie weet dat die iets kan betekenen. Heeft bij mijn oudste dochter ook geholpen. Wordt er nu wel een beetje moedeloos van. Omdat ze zo vaak wat heeft weet ik soms ook niet meer het onderscheid te maken tussen " gewoon" jengelig zijn door bv een sprongetje of dat er echt iets aan de hand is. Het is namelijk ook een fanatieke dame die veel meer wil dan ze kan. Ze loopt sinds ze 11 maanden is en wil het liefste alles doen wat haar grote zus ook doet! En dat gaat natuurlijk niet Dus er zit ook wel een kop op! Ik hoop dat ze er gauw overheen groeit en zich gewoon lekkerder in haar vel gaat voelen! Ben er wel aan toe na een erg vermoeiend jaar! Lees dus ook graag mee! Hoop voor iedereen dat de kleintjes snel opknappen! Gr. Jitske
mijn jongste dochter heeft ook veel ooronstekingen gehad, vanaf 5 maanden maandelijks tot ze met 12 maanden door werd gestuurd naar de kno-arts, kind ahd elke maand een ab kuur anders kwam niet van de koorts af met 13 maanden heeft ze buisjes gekregen,daarna nooit geen last meer gehad!
Als je kindje zo vaak ziek is en zich ellendig voelt, merk je dat dan ook aan de groei? Dat ze minder eten enzo?
Evi is van 1 keer oorontsteking echt goed ziek geweest, waarschijnlijk zat er toen een griepje bij. Ze heeft toen twee weken bijna niets gegeten en gedronken en dat kon je wel zien ja Gelukkig had ze wat reserves. Ze zat daarna bij het cb op de onderste lijn, maar denk dat ze dat nu al wel weer heeft ingehaald hoor Merk het wel in ontwikkeling. Ze is nu sinds januari 2 weken oorontsteking-vrij geweest en in die 2 weken hadden we echt een heel ander kind. Ze was ineens heel ondernemend, kon ineens heel veel meer dan daarvoor. Nu ze weer oorontsteking heeft komt er weer niet zoveel uit. Ze ligt maar een beetje voor zich uit te kijken, heel zielig.