Wat dragen jullie hieronder met de feestdagen? En dagelijks? Panty? Welke kleur dan en hoeveel denier? Legging? of iets anders? Ik twijfel nml weer eens haha.. thanx!
Mooie glans panty Dikte en kleur afhankelijk van het jurkje. Als het vrij degelijk is, kan je uitpakken met een stralende dunne panty. Als het jurkje al vrij spannend is, de panty meer degelijk en wat dikker.
Zwarte pumps, zilveren accesoires en zwart strak jurkje met werkje erin en lage rug. Ik neig zelf inderdaad ook naar een niet te dikke glans panty in het zwart. Twijfelde meer ook over de dikte / kleur vd panty. Op een of andere manier vind ik het zo zwart bij elkaar.. Misschien toch nog even de stad in voor een dunnere panty.. En chiggy met een legging bedoel ik zo'n dikke 'kijk je niet doorheen' panty achtig iets. Niet zo'n katoenen one size fits al ding
Ik zou als je een zwart jurkje pakt ook een dunne zwarte panty aandoen. Maar dan geen zwarte pumps. Als je je pumps een kleurtje geeft en je accessoires ook dan is het niet zo zwart/zwart.
Voor kerst past er ook een panty onder met een kriebeltje ofzo er in... Goudgeweven draadje er doorheen ofzo...
Dat had ik dus een beetje haha.. Ik heb nu een dunnere gekocht eens kijken hoe dat staat. Pumps heb ik niet in een andere kleur als zwart wat er bij past, de rest is zomer kleur of te afwijkend.