Hier ook een vuilnisbak , ik eet alles wat los en vast zit .. vooral sávonds krijg ik het vaak moeilijk .. heb zelfs eens een halve slagroomtaart vanuit de doos opgelepeld en dat was echt de grens Ben in mijn zwangerschap 35 kilo aangekomen en ik ben er nu 25 kwijt en moet er nog 10 .. ik haal ook niets meer in huis alleen rijstchips en laat ik daar nu echt niet zo heel gek van zijn , dus dat word alleen gegeten als het echt moet
hier ook een die echt vooral sávonds ongezond eet het liefst pizza, chips enz.. stomme is heb dit altijd al gehad terijl ik jaren 53 kilo bleef wegen en tijdens zwangerschap 23 kilo bijgekomen en ook weer kwijt zonder iets te doen ging gewoon na de bevalling weet terug zoals ik altijd tussendoor pak en weeg weer 53 Kan eten wat ik wil kom geen gram bij denk door mijn stofwisseling van de klieren. die werken volgens mij bij mij veel te snel maar niet erg
Ben wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben met dit 'probleem'! Laatste dagen wel geprobeerd om s'avonds niet te snoepen, en als het dan lukt ben ik enorm trots op mezelf... Maar oowh..chips is zó lekker. Maar goed, we gaan dapper verder met proberen! Bedankt voor jullie reacties!
Gelukkig maar dat je het zo goed opnam Crisje! veroniQue86, ook ik heb dat altijd gehad. Weeg dan wel geen 53 kilo maar ben wel slank. Denk dat ik inderdaad ook een snelle stofwisseling heb of zo. Ik val op een paar dagen geen chips en overige lekkernijen eten ook gelijk altijd kilo's af....