plas monstertje!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door oleander1986, 5 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Mijn ventje slaagt er op een of andere manier altijd in om te plassen als ik hem verschoon en dan ook nog eens natuurlijk net precies op het moment dat ik even wegbuig om iets te pakken zodat ik er niks overheen kan gooien. Resultaat, ik zit behoorlijk vaak onder de pies :D Ach, is goed voor de huid zeggen ze ;):p
    Doen jullie knulletjes/meisjes dit ook? Het is echt alsof hij voelt dat de luier uitgaat, en dan plast hij. Kleine deugniet!

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik legde er direct een doekje op, na een paar keer trapte ik er niet meer in haha

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja heel herkenbaar. 1 van mijn zoontjes doet het ook. Hij heeft zich zelf eens in zijn gezichtje geplast. Hij had een poepluier dus ik had zijn beentjes omhoog om zijn billen schoon te maken. En toen begon hij net te plassen. Recht in zijn gezichtje:D

4. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    hahaha, achossie...

Ja, ik gooi er ook vaak een doekje overheen, maar als ik dan even weg ben, heeft hij er die al afgetrapt meestal...

Hier ook een mooie actie toen hij nog heel klein was. Hij lag op de bank in zn blote billetjes en mijn moeder zat geknield op de grond over de bank en hem heengebogen. Toen kwam de straal en die verdween recht tussen haar borsten! :D Wat hebben we gelachen! En hij ons maar verbaasd aankijken...

5. mona23

mona23 Niet meer actief

hier nog zo eentje, ik gooi er altijd een billendoekje overheen, maar vaak helpt dit niet, hij plast nog de hoes van het aankleedkussen nat.
    KOmt door de kou zeggen ze..

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hier ook vaak feest:D. Tja iets erop leggen, ook dan is er een moment dat het zaakje even bloot ligt;). En altijd om 23.00, pyjama nat, romper nat, slaapzak nat, mama nat, enz. Het zijn ook niet een paar druppels, er zit flink kracht achter (niet normaal). Ik ben er inmiddels aan gewend. En bij anderen gebeurd het nooit...:p

7. keteltje

keteltje Actief lid

27 jul 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep, hier ook altijd als ie samen met mama in bad zit (minder erg, maar toch), hahahaha

8. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hiero is het ook weleens gebeurt.
    Dacht mijn manneke heey lekker fris gevoel zonder pamper en viola een straal plas over mama :D

Gelukkig was ik messtal wel net optijd met een doekje ofzo om het erover te leggen maar soms ook niet...

9. marloesss

marloesss Actief lid

17 okt 2006
    158
    0
    0
    En dat is ook echt alleen bij jongetjes... Ik heb nu een meisje, maar zij doet het nooit!

10. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0

Hahahaha, dan heb jij gewoon een bijzonder meisje, want ons meisje deed het wel hoor! En ik ken wel meer meisjes die het deden. Tip van mijn vriendin (meisjesmama) was om de luier even open te doen en dan meteen weer dicht. Maar dat kan natuurlijk alleen als er geen poep in zit ;). En het werkte hier niet altijd hoor. Ze doet het nu trouwens bijna nooit meer. Zou ze het snappen? Hihi, wordt het tijd voor zindelijkheidstraining.

11. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Vlgs mij is het een reflex omdat ze de wind/ kou erop voelen! Hier doet de mijne het ook, en inderdaad ook weleens recht in zn gezicht, hahahaa!! Ik heb er weleens in de "ouders van nu" (tijdschrift) een soort "hoedje" voor gezien die je erop kan leggen, maar dat vond ik zelf een beetje ver gaan. Ik doe er zelf een nat (zwaar) washandje op. Billendoekjes daar piest ie zo naast...

12. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Volgens mij is het ook makkelijker voor een jongetje dan voor een meisje om mama onder te plassen :D

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier altijd gewoon weer snel de luier dicht en anders het plassertje even naar beneden duwen als het plassen gaat komen, zodat het weer netjes in de luier beland ;)! Ook weleens een ongelukje gehad hoor, maar over het algemeen eigenlijk altijd op tijd weer de luier ervoor!

Overigens dat precies hetzelfde bij de meiden, maar die plassen anders ;) haha, die hebben niet zo een zwiepende brandweerslang, zoals wij dat noemen! Maar daar ook gewoon snel de luier weer dicht als het gaat komen.

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!

Pee-Pee Teepee - Baby-Slofje.nl

Hahaha :D!

15. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    JA!! haha, dat is m inderdaad! Nou jaaaa..... *proest* dat koop je toch niet?!
    Alsof zo'n inieminie hoedje zo'n plas tegenhoudt ook...

Deel Deze Pagina