ik ben ff aan het zoeken geweest maar kan nergens prijzen vinden op internet. ik hoorde laatst van iemand dat hij ze vroeger ooit had gehad en er 250euro voor kwijt was. vond dit wel heel veel geld! dus mijn vraag wat hebben jullie betaald?
Ik heb ze voor mezelf een maand geleden aan laten meten en was voor 1 paar 129 euro kwijt. Wat ik overigs wel terug krijg van mijn verzekering. 1x per 2 of 3 jaar mag ik nieuwe.
Ik heb het even aan mn vriend gevraagd die zelf schoenmaker is en ook geleerd heeft voor orhopedischschoenmaker. Dit is een site van een bekende van hem daar kun je wat prijzen zien. George In der Maur je komt er via: Producten-tarieven- Inlays-steuzolen-voetbedden Liefs mij
Ik draag ze al mijn hele leven en ben CZ verzekerd. De laatste keer (dec.2009) heb ik 150 euro voor de steunzolen betaald waarvan ik 75 euro terug heb gekregen van de CZ.
Volgens mij rond de 90 euro (wat ik moest betalen) maar is al weer 4 jr terug (ja moet nodig nieuwe) dus kan het mis hebben.
Mijn man heeft sinds kort nieuwe steunzolen en was 130 of 150 Euro kwijt (weet het niet meer precies). Hij kreeg 100 Euro vergoed.
Ik heb vorig jaar 150 euro betaald en kreeg niks terug van de verzekering...fijn. Maar ik neem ze dit jaar mee in mijn belastingaangifte .
de mijne kosten 160 euro. zonnetje jou op merking kon ik vroeger niet tegen ,maar nu wel. of wil je ze over nemen? wees blij dat je ze niet je leven lang hoeft te dragen.
Ik moet eigenlijk ook steunzolen hebben Per jaar geleden langs de HA geweest ervoor en nooit meer heen gegaan Hier had me zwager er volgens mij laatst 130 voor betaald , en kreeg ook gedeelte terug .