Hopelijk zwanger.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Denise88, 21 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise88

Denise88 Lid

21 apr 2014
    45
    0
    0
    Heey allemaal,

Ik zal meteen met de deur in huis vallen hihi.
    Nu 4dagen na nod, en veel symptomen:
    - veel misselijk
    - sterke geur
    - opgezette buik
    - aureool om tepelhof word steeds donkerder en groter.
    - veel plassen
    - erg emotioneel
    En ga maar door.

Nu 2 testen gedaan, alleen beide negatief. Word gek van de onzekerheid en heb me hier aangemeld om er wat meer over te kunnen praten.
    Nu aant wachten tot eind deze week maar weer een test.

Liefs
    Denise

2. Denise88

Denise88 Lid

21 apr 2014
    45
    0
    0
    Want hoe gaan jullie om met deze onzekerheid.? Ik kan nergens anders meer aan denken.

3. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Iedereen test zich suf en zit de onzekere periode uit. Meer kan je niet doen. Ja op een gegeven moment denken als de testen negatief blijven oke ik ben niet zwanger! loslaten en doorgaan.

Succes!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ben je al lang gestopt met de pil?

Ben je regelmatig ongesteld. ?

Hoe lang duurden je laatste cyclussen?

Weet je wanneer je eisprong geweest is?

5. Denise88

Denise88 Lid

21 apr 2014
    45
    0
    0
    Ben nu 4mnd gestopt met de pil.
    Regelmatig ongesteld en een cyclus van 28dagen waar je eigenlijk de klok op gelijk kan zetten. Alleen nu niet.
    De laatste keer ongesteld was 20mrt 2014.
    Rond de 4e mijn eisprong gehad alleen ik weet t niet zeker.

6. Amanda28

Amanda28 Lid

19 apr 2014
    60
    1
    8
    Same here testen ook negatief maar kijk mij status, daarvoor ook altijd wel op tijd cyclus van 28-29 dagen. Nu misselijk, moe al een hele week krampen. Nu maar afwachten dat is het ergste meer kan je niet doen.

7. Leaf

Leaf Niet meer actief

Even afleiding zoeken komende dagen en over 3 dagen nog een keer testen. Succes! En laat je het weten?

8. Denise88

Denise88 Lid

21 apr 2014
    45
    0
    0
    @Leaf: Afleiding ben ik druk mee bezig, alleen maakt dat buikgevoel en de misselijkheid t me niet makkelijker. Maar zodra ik weer getest heb horen jullie het zeker. :)
    @Amanda28 balen zeg, ja wachten is echt niet leuk. Hopen op snel duidelijkheid.

9. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Hoi Denise88,
    dat je een regelmatige cyclus heb wil volgens mij niet heel veel zeggen.. ik had namelijk een onregelmatige en mij is t ook gelukt.. het kan ook zijn dat omdat je nu zo gefocust bent op 'ben ik zwanger' etc. dat je menstruatie daarom ook uit blijft? en als je wel zwanger bent is je hormoon nog te laag? kan twee kanten op..

10. Denise88

Denise88 Lid

21 apr 2014
    45
    0
    0
    @mamsie21 was er eigenlijk niet echt mee bezig, dit is eigenlijk ongepland maar natuurlijk harstikke gewenst.

Maar ff update: nog steeds is de duivel nergens te bekenen. Maar de misselijkheid etc neemt wel toe. Dus we hebben nog steeds goede hoop.

11. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Je lichaam kan je goed voor de gek houden.
    Ik ben vanaf aug 2013 pilloos. Eerste maanden regelmatige cyclus. Laatste cyclussen onregelmatig.
    Wanneer de testen negatief blijven kun je altijd advies vragen bij de huisarts. Dit kan je misschien duidelijkheid geven.
    Het afwachten is zeer frustrerend. Tip: ga zoveel mogelijk leuke dingen doen die voor afleiding zorgen ;)

12. Denise88

Denise88 Lid

21 apr 2014
    45
    0
    0
    @Stay calm, ja probeer ook niet teveel mee bezig te zijn en dingen te doen. Maar word je niet makkelijk genaakt met die misselijkheid hoor.:p

Deel Deze Pagina