Zwanger of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door WvdS, 23 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WvdS

WvdS Lid

7 sep 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik twijfel.... Afgelopen maandag ongesteld geworden, althans dat dacht ik, het bleef bij licht bruinverlies, wat nu nog minimaal aanwezig is. Dus donderdagavond test gedaan, en een heel licht streepje. Vervolgens heb ik tot aan nu elke ochtend een test gedaan en het streepje van vanmorgen is net zo aanwezig als die van vrijdagochtend, niet veel donkerder, maar wel beter zichtbaar dan donderdagavond. Bij mijn zwangerschap van de eerste ging het net zo alleen werden de testen toen wel wat sneller beter zichtbaar dan nu. Ik zou dinsdag 5 weken dan moeten zijn volgens de berekening. Af en toe heb ik een beetje ongi krampen en dan trekt het weer weg. Wat denken jullie? Kan het zijn dat het wat langer duurt voor de strepen duidelijker worden, of moet je na 3 dagen wel al wat verschil zien? Dit is een foto van de test van vrijdag.

http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=384976&stc=1&d=1395579406

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,7 KB
      Weergaven:
      14
  2. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik ben niet bekend met dat soort testen. Misschien een ander merk proberen? Ik heb zelf getest met Kv 2 voor 5 euro.

3. WvdS

WvdS Lid

7 sep 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. WvdS

WvdS Lid

7 sep 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,2 KB
      Weergaven:
      5
  5. Alf

Alf Niet meer actief

Ik zie wel wat, maar kan me voorstellen dat je liever oplopende testen had gehad. Nog even spannend dus..

6. Tikske

Tikske Actief lid

30 jan 2007
    265
    0
    0
    Thuismama
    België
    Omdat ze niet oplopen is het idd wel moeilijk. Maar het streepje staat er dus volgens mij is er wel hcg aanwezig.

7. WvdS

WvdS Lid

7 sep 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen maar even de kv testen halen zodat ik die dinsdag kan proberen.

8. Jagi

Jagi Lid

22 mrt 2014
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit dus met hetzelfde! Maar ik zie ook een streepje op beide foto's!! Ik wilde morgen eigenlijk weer testen maar probeer te wachten tot overmorgen :)

Deel Deze Pagina