beetje hoop opgegeven :(

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bliek, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Bah, misschien zijn het de hormonen, maar heb er ineens geen goed gevoel meer bij.... denk nu echt dat ik niet zwanger ben al hoop ik t van wel natuurlijk, maar manlief zegt daarstraks, je bent toch niet zwanger... lekker dan, en had dat dan eerder gezegd, loop me al een week druk te maken... :evil: fijn he?! ga nu uit eten... nog paar dagen, hoop wel echt dat t wel zo is, maar t vertrouwen dat ik had is nu toch wel stuk minder.... (zo dat ben ik kwijt! )
     
  2. Ties

    Ties Lid

    1 aug 2007
    73
    0
    0
    Oh wat herkenbaar!

    Je hoeveelste ronde is dit?


    Ik mopper net zo, was van onze eerste na 1 x zwanger, nu drie x ongesteld geweest.

    Nu hele dag zeeeer minimaal roze vloeien. Echt nauwelijks. Gisteravond begonnen. Snap er niets van. Maar geeft wer hoop, had ik bij onze dochter ook op nod.

    Maar ja, zal wel weer valse hoop zijn.

    Maar blijf positief! Er zijn oko die niets voelen en toch zwanger zijn! Kop op!
     
  3. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    balen he, die onzekerheid,
    nog ff wachten en dan kun je testen
    sterkte dr mee!
     
  4. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    @sanneke en ties, ja idd balen enzo, en geef nog niet ip, niet tot t zover is zeg maar.... maar af en toe mannen? Snapt ie dan helemaal niet wat wij doormaken? pfff, weer een slapeloze nacht voor de boeg... en ties, wanneer ga je testen?
     
  5. Elfje Arwin

    Elfje Arwin Actief lid

    9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    oei oei wat herkenbaar !

    Mijn man had dat aan het begin ook, en als ik dan (weer) ongi werd, dan zei hij; het komt vanzelf je moet niet zo ongeduldig zijn, we zijn pas net bezig :confused:

    Dus ik heb hem maar eens haarfijn uitgelegd dat het niets met ongeduldig zijn heeft te maken.
    Daarbij heb ik hem ook gezegd wat ik fijn vind hoe hij zou moeten reageren, en dat heeft ie deze keer goed opgepakt :D
    Dus gelukkig geen opmerkingen van we zijn nog maar net bezig, en wat had je dan verwacht.
     
  6. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hey elgje arwin....

    Wanneer ga je testen? of heb je al getest...
    die van mij houd nu heel wijslijk zn mond, maar toen ik gisteren thuis kwam met 2 testen had ie wel zoiets van, wanneer ga je nu testen dan.... Heb hem uitgelegd dat ik nog ff moet wachten... (nu is hij aan t stressen, haha)
     
  7. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hey elfje arwin....

    Wanneer ga je testen? of heb je al getest...
    die van mij houd nu heel wijslijk zn mond, maar toen ik gisteren thuis kwam met 2 testen had ie wel zoiets van, wanneer ga je nu testen dan.... Heb hem uitgelegd dat ik nog ff moet wachten... (nu is hij aan t stressen, haha):whistle:
     

Deel Deze Pagina