Hier ook last van vermoeidheid, maar ja, niet gek met 1 peuter van 2 en een baby van 3 maanden. Ik ben er mee langs de huisarts geweest omdat ik zelfs na 10 uur slaap nog net zo vermoeid opstond. Nu had ik een veel te laag HB, daardoor ben ik ook een paar keer flauw gevallen. Daarnaast heb ik wat psychische klachten waarvoor ik nu antidepressiva krijg. Af en toe merk ik dat ik wat meer energie heb, maar contintue piekeren maakt toch dat je je aldoor moe voelt. Moeilijk om de reden te achterhalen, succes!
Ik moet wel zeggen dat ik al een tijd snak naar vakantie, gewoon eens een weekje zonder kinderen lekker luieren, zwemmen en even geen geklier en gezeur aan m'n hoofd maar ja dat gaat nou eenmaal niet ik kan ze echt geen week missen . M'n ouders zijn altijd op vakantie en m'n schoonmoeder vind oppassen wel leuk maar niet te lang en samen logeren vind ze teveel verantwoordelijkheid . Ik heb door jullie reacties wel meer het gevoel dat ik dus niet de enige ben en dat doet me gek genoeg wel goed. Ik blijf i.i.g hardlopen dat doet me wel goed!
Bij een orthomoluculair dieet eet je vooral voedingsstoffen die blijmakende hormonen aanmaken in je lichaam en vermijd je de voedingsstoffen die stresshormonen aanmaken. en verder veel omega 3 in hoge dosering. Althans zo was mijn 'dieet' vastgesteld. Officieel gaat een orthomoluculair genezer te werk met hele hoge doseringen voedingssupplementen maar dat vind ik dan weer een stapje overdreven.
Ik kreeg tijdens mijn kraamtijd (2,5 jaar geleden) pfeiffer en ben nooit meer helemaal de oude geworden. Er is niks in mijn bloed te vinden, ik eet en leef gezond. Dus denk dat het naweeen zijn van de pfeiffer.. Er zijn veel mensen die er jaren last van blijven houden, hopen maar dat het ooit over gaat.