Altijd na 45 minuten wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bibiche, 7 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    dbbl

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Nee het is zeker niet leuk, ik kan ook niet tegen als ze huilt maar het is zo dubbel he want ik weet dat ze moe is en gewoon wilt slapen alleen ik kan haar niet helpen. Als ze echt keihard huilt dan haal ik haar wel uit maar als ze stil is niet.

3. maaike4

maaike4 Actief lid

14 sep 2007
    141
    0
    0
    Hoi,
    Straks heb ik gepost dat ze vaak 's middags ook maar 45 minuten slaapt, nu vanmiddag gewoon 2,5 uur en toen heb ik wakker moeten maken voor het flesje. Ik had deze keer wel het kamertje wat donkerder gemaakt, niet helemaal zoals 's avonds en 's nachts, maar of dat het nu was of dat het gewoon toeval was....., we zullen morgen zien.

Groetjes Maaike

4. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    haar kamer is altijd donker overdag. Nou ja ik denk dat ik me gewoon bij neerleg. Een baby dat wel moe is maar gewoon niet lang wilt slapen :(

5. lucie

lucie Actief lid

13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Herkenbaar. Ik werd er gek van. Tot ik haar eens op haar buikje liet slapen. Toen sliep ze ineens bijna twee uur door!

6. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Nou die kleine pruts van mij slaapt bijna nooit meer dan 45 minuten, behalve 's avonds/'s nachts. Dan wordt ze vaak alleen wakker om te drinken. Heel soms slaapt ze overdag een uurtje, maar vaker 30 of 45 minuten. En echt niet dat ze weer in slaap valt hoor.

Bibiche, wat is ze al weer groot zeg! Bijna 7 maanden! Hoe gaat het verder?

7. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ook ons ventje kan al klok kijken :) SLaapt ook max 45 minuten.
    Maar gelukkig slaapt hij s'nachts goed door. Dan is hij toch echt wel moe van de hele dag ;)
    Liefs, mussie

8. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Merel slaapt al sinds ze 2 maanden is 45 minuten per slaapje. Dit is gewoon haar ritme. We hebben alles geprobeerd in het begin, maar zij wil het zo en dan is dat prima voor ons. Waarom laten huilen en weer proberen in slaap te krijgen als ze wakker is? Als ze dan uit bed is wordt ze vanzelf weer moe en gaat ze weer slapen (voor 45 minuten). Dat laten huiilen vind ik wat hoor. Ik kan dat niet en doe het dan dus ook niet. Hebben ze dus wel van cb geadviseerd, maar dat gaat me tever. Wakker is wakker. 's Nachts slaapt ze gewoon klokkie rond, dus waarom is het een probleem 45 minuten slapen?

Deel Deze Pagina