hallo ik heb een vraag.. ik ben tijden het slikken van me pil 2 keer vergeten er 1 in te nemen.. door alle drukte in me hoofd en ziek zijn is dat voorbij geschoten.. nu heb ik zondag een aantal steken gehad in me onderbuik en later had ik een lichte bloeding leek niet op menstruatie ofzo... ik ben wel verder gegaan met me pil slikken en moet nog 2 weken voor ik ongesteld moet worden... ik heb wel seks gehad in die week dat ik die 2 pillen ben vergeten.... nu ben ik ook vanochtend misselijk wakker geworden maar dat is later weer gezakt toen ik wat gegeten had.. kan er iets zijn of ja beeld ik me iets in... heb me huis arts al op gebeld en van hem moet ik afwachten of ik ongesteld word en me strip afmaken omdat ik een drie fase pil heb en ik nu met de lichtste vorm bezig ben het geen kwaad kan voor een evt zwangerschap,,, maar toch maak ik me zorgen... dankjewel groetjes noname
tja ik denk dat je HA gelijk heeft voor wat betreft het wachten of je ongesteld wordt en anders even een test doen.
tja dan wacht ik maar gewoon af hoop dat er wel meer reacties komen.. of iemand die dit wel eens heeft mee gemaakt.. xxx noname
je kunt stoppen met de pil en kijken of je dan ongesteld wordt anders moet je nog langer wachten totdat je ongie komt
gaat wilde ik ook... maar me ha zei dat ik dat niet moest doen... maar ik wacht wel af dan misshien stop ik een paar dagen eerder.. xxx noname
daar was ik weer.. ben toch ongi geworden.. wel 2 dagen later dan verwacht. dus het is nu 1 dag ongi en dan weer met me pil beginnne. tis niet anders, maar ben wel blij want zat 2 daagjes in een dipje... xxx noname