staan in bed , ook in de nacht!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ster, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Mijn dochter heeft ontdekt dat ze kan staan en omdraaien in bed. Ze staat nu heel vaak als ik haar naar bed breng.....Maar ook midden in de nacht wordt ze even wakker, gaat staand huilen. Dan leggen wij haar maar weer neer met speen erin en ze gaat verder slapen als een blok. Maar ik vind het wel een gedoe om er steeds mijn bed voor uit te gaan. Heeft iemand tips? Door laten huilen is geen optie want dan wordt ze hysterisch en is het hek helemaal van de dam........

Verder is ze trouwens erg lief hoor! ;)

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Wij hebben dit ook gehad, precies hetzelfde.

Op een gegeven moment waren we er op 1 nacht meer dan 10x uit geweest, en we waren kapot.

Wij hebben toen via Marktplaats een Safe-T Sleep gekocht. Vanaf dag 1 sliep meneer weer gewoon lekker door. Na een maand of 2, 3 was ie het ding zat, want hij wilde draaien in bed. Maar de onrust vanwege het staan was over en nu slaapt hij alweer een tijdje zonder de safe-t gewoon weer lekker door ;)

Wat mij betreft een echt wondermiddel!

Succes.

3. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Mmmh misschien een idee inderdaad! Zal eens kijken. Enne mijn schoonzus gebruikt beddeklemmen bij haar kleintje, alleen vind ik dit zo ouderwets (de kleine ligt helemaal vast met een soort klemmen en kan niet meer bewegen). Ik denk dan een baby moet zich toch ook kunnen omdraaien of in een andere houding slapen als dit prettig is?

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Is dat zoiets als inbakenen?
    Sommige baby's vinden dat wel heel prettig.

Ruben is ook een kindje dat 'begrenzingen' prettig vind.

Als ze het blijft doen zou ik zeker zo'n safe t sleep proberen.

5. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Elena is net zo de laatste dagen. Alleen de nachten slaapt ze nog wel door, maar ik vrees dat dat ook nog gaat komen. Ik heb ook al zitten piekeren wat ik moet doen, dus ik lees lekker mee.. :)

6. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    erg vermoeiend idd.. Ik ben echt elke keer mn bed uitgegaan om hem weer neer te leggen, totdat hij in slaap viel. Na twee a drie weken kwam mijn ventje erachter hoe hij vanuit staan-stand ook kan gaan zitten dus nu ga ik er niet meer uit als hij staat. Dus met een beetje geduld gaat deze fase ook weer over hihihi
    veel succes!

7. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Lily: het is gewoon je kind vastzetten met een soort speld....vroeger deed men dit vaak.

Oooh ik hoop ook dat het een fase is! en dat ze ontdekt dat ze ook weer kan zitten...en ligggen! Mooi te horen.

Ik wacht het even af en als het lastig blijft kijk ik naar een savety sleep!

8. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    mijn zoontje kan ook zelf gaan staan maar met een slaapzak in bed lukt het hem nog niet

9. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Hier het zelfde..Ook met slaapzak aan kan hij staan. Hij heeft met zijn tanden ook al de rand van het bed kapot gemakt. Zie allemaal streepjes van tanden.

10. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    sven gaat wel staan ook met slaapzak maar 's nachts nog niet gedaan...
    Pas als hij 's morgens wakker wordt.
    ik zou dan wel even gaan kijken want als hij slaapdronken valt vind ik ook niet prettig

11. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    ha ha met die tanden herken ik ook, Mira gaat steeds happen in bedrand als ze staat! maar groot wonder: er is een tand door en nu staat mevrouw nog amper in haar bedje :confused: ook sliep ze de laatste 2 dagen tot 7.00 uur!Ik voel me herboren! Hopelijk een nieuw ritme van haar want 5.30 uur was wel erg vroeg! Enne oja in slaapzak of niet, het staan lukt dan ook hoor!

Deel Deze Pagina