Altijd ontpillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Heico, 20 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heico

Heico Actief lid

22 jun 2014
    435
    0
    16
    Gisteren nadat ik mijn stukje had geschreven begon niet lang daarna de krampen weer en dacht ik weer ja nu zet het door en word ik ongesteld. Bijna de hele dag het gevoel gehad en gisteravond was het ineens weer weg. Ondertussen is de menstruatie nog steeds niet op gang gekomen.
    Het wordt toch gewoon afwachten.

2. bloesem88

bloesem88 Lid

13 mei 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zijn inderdaad hormonen die uit lichaam moeten. En je lijf moet het zelf weer oppakken. Dit is per lijf verschillend hoe snel dit gebeurd en hoe regelmatig.

3. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb gigantisch ontpilt! Alle symptomen die je kan hebben had ik! Cyclussen lopen nu op 40-41 dagen! Lange cyclussen maar wel regelmatig! Het is wel fijn te lezen dat er toch vrouwen zijn die zwanger worden met een lange cyclus!

4. Heico

Heico Actief lid

22 jun 2014
    435
    0
    16
    Vandaag zit ik op dag 37 (eigenlijk iets langer maar weet niet meer precies wanneer dag 1 was, kan 1 of 2 dagen eerder zijn geweest). Voorheen was ik altijd super regelmatig, 28 dagen cyclus en heb na de bevalling zo'n 4-6 maanden de pil geslikt en ineens een flinke uitschieter van mijn cyclus. Zouden die paar maanden pil al dit kunnen veroorzaken..ppff....gelukkig ben ik een nuchter persoon en wacht het af.

5. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    Ik lees even met jullie mee .. Ik wil ook gaan stoppen

6. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Ik heb 16 jaar de pil geslikt en had na het stoppen meteen ontrekkingsbloeding en toen 37 dagen later mijn menstruatie, de keer daarop meteen zwanger. Dus het kan snel gaan! De zwangerschap was uiteindelijk een ma helaas maar ook daarna in ronde 2 weer zwanger. Succes meiden! Hoop dat het voor jullie ook zo vlot verloopt!

7. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.909
    387
    83
    Ik heb het wel gedaan, beide keren maar meer omdat wij vanaf een bepaalde datum er voor gingen en ik wel benieuwd was naar mijn cyclus. Als ik er spontaan voor was gegaan was ik biet eerst gaan ontpillen.

Deel Deze Pagina