Zo raar. We tobben nu 8 dagen met mijn dochter. Ze heeft de eerste nacht veel overgegeven en de rest van de week bijna elke nacht. Wel erg dunne ontlasting. Het leek dikker, maar het blijft erlangs lopen. Ze drinkt goed, is vrolijk. Maar elke nacht nog overgeven, slechte eetlust blijven houden en 3-5 x diarree is toch wel lang. Wilde eerst van het weekend naar de huisarts, want werd toen weer erger, volgende dag beterden, maandag geen reden om alsnog maar huisarts te gaan en nu word het weer erger. wat zouden jullie doen?
En je bent nog niet naar de dokter geweest?????? Mijn mond valt open...eerlijk gezegd. Bij mijn huisarts zeggen ze bij aanhoudende buikgriep op de vierde dag direct langskomen.
Ja Bi uitdrogingsverschijnselen en zoveel keer Spugen of diarree evt in combi met Koorts. Vorige Week paar keer met zoon geweest En ze Snapte niet Waarom we kwamen
Maar omdat ik me nu extra onzeker voel, heb ik net nog maar neurotisch de huisarts gebeld. Ze zien geen reden nu mijn dochter te zien en ook mijn zoon niet die hetzelfde heeft als mijn dochter maar dan 10 dagen. Ik heb vorige week ook nog over beiden contact gehad voor overleg.nu iedere keer de feestdagen ertussen. Ik moet dus morgen mijn eigen huisarts bellen of nog uit laten zieken.