8 dagen buikgriep?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mariekebr1, 26 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Zo raar. We tobben nu 8 dagen met mijn dochter. Ze heeft de eerste nacht veel overgegeven en de rest van de week bijna elke nacht. Wel erg dunne ontlasting. Het leek dikker, maar het blijft erlangs lopen. Ze drinkt goed, is vrolijk. Maar elke nacht nog overgeven, slechte eetlust blijven houden en 3-5 x diarree is toch wel lang. Wilde eerst van het weekend naar de huisarts, want werd toen weer erger, volgende dag beterden, maandag geen reden om alsnog maar huisarts te gaan en nu word het weer erger. wat zouden jullie doen?

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Even na laten kijken. 8 dagen is wel lang vind ik.

3. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    En je bent nog niet naar de dokter geweest?????? Mijn mond valt open...eerlijk gezegd. Bij mijn huisarts zeggen ze bij aanhoudende buikgriep op de vierde dag direct langskomen.

4. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Ja
    Bi uitdrogingsverschijnselen en zoveel keer
    Spugen of diarree evt in combi met
    Koorts. Vorige
    Week paar keer met zoon geweest
    En ze
    Snapte niet
    Waarom we kwamen

5. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Maar omdat ik me nu extra onzeker voel, heb ik net nog maar neurotisch de huisarts gebeld. Ze zien geen reden nu mijn dochter te zien en ook mijn zoon niet die hetzelfde heeft als mijn dochter maar dan 10 dagen. Ik heb vorige week ook nog over beiden contact gehad voor overleg.nu iedere keer de feestdagen ertussen. Ik moet dus morgen mijn eigen huisarts bellen of nog uit laten zieken.

Deel Deze Pagina