Verzendkosten betalen voor de babydoos?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tiruja, 21 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Wat moet ik hier nou weer mee?
    Ik heb vorige week de babydoos opgehaald bij prenatal. Kennelijk hebben ze toen mijn afhaalbon niet gescand want nu stond er een meneer voor de deur die de doos kwam thuis bezorgen.
    Oke so far so good. Maar nu zit er een acceptgiro bij voor de verzendkosten (3,95).
    Ben ik nu verplicht om dat te betalen? Ik heb toch hier toch niet om gevraagd?

2. Alita

Alita Niet meer actief

nog nooit van gehoord...

3. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Grappig, ik kreeg 'm vandaag ook opgestuurd. Ik zat eerlijk gezegd nog te wachten op de afhaalbon want die had ik nog niet ontvangen.
    Ik wil niet ondankbaar zijn, maar voor een scheermesje en een potje olvarit wortel wil ik liever geen 3,95 betalen :oops: Ik zat me dus ook af te vragen wat ik hier nu mee aan moet.

4. poulie

poulie Lid

6 nov 2008
    20
    0
    0
    ass.drogist
    leiden
    Ik dacht dus: Zal het wel over het hoofd hebben gezien, de afhaalbon. Maar nu ik dit zo lees, ga ik toch twijfelen of ik wel een bericht of afhaalbon heb ontvangen. Prenetal is dan lekker 'klantvriendelijk'bezig.
    Het gaat mij niet om die 3,95...zijn er nog meer dames die dit hebben meegemaakt? Ben echt van plan om te gaan bellen :evil:,

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Er was hier laatste een topic over... weet alleen niet meer waar hij staat. Maar alle meiden die daar reageerden hebben het niet gedaan.
    Ik zou ook niet betalen. Jij hebt er toch niet om gevraagd dat hij thuis wordt bezorgd?

6. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Dat heb ik ook gehad! Ik was hem vergeten op te halen. Kregen we thuis gestuurd met een acceptgiro. Heb het ook niet betaald, ik heb er immers niet om gevraagd.

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    lijkt mij een fout van prenatal, als je hem daar haalt moeten ze om die bon vragen, anders krijg je hem toch niet eens (was bij mij tenminste zo). ik zou dus ff de prenatal bellen en de situatie uitleggen.

8. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik heb t ook niet betaald. ík heb er niet om gevraagd dat ze m toesturen (en de afhaalbon nooit ontvangen) dus heb de verzendkosten niet betaald. nooit meer wat van gehoord

9. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Denk dat ik t ook niet ga betalen. Ben dan alleen weer bang dat ik dan een (wellicht) volgende keer de blije doos niet meer kan/ mag aanvragen :) Nou ja, dat zien we dan wel weer.

10. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Ik had ook de doos opgehaald en kreeg een paar weken later er nog een toe gestuurd omdat ik hem niet opgehaald zou hebben. Dus dubbele doos, was maar goed ook want de potjes in mijn opgehaalde doos waren kapot dus alles zat onder de schimmel. Dus compleet in de vuilnisbak gegaan. Maar die acceptgiro heb ik niet betaald. Tot nu toe niks van gehoord.

11. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Ik kreeg eerst nadat ik de blije doos had opgehaald een brief thuis met acceptgiro dat ik de doos nog op mocht halen, of ik moest de acceptgiro betalen, dan zouden ze hem thuis sturen. Ik ben gewoon naar de prenatal gegaan en heb hem nog een keer opgehaald (hun fout..) en met de babydoos precies zo. Maar ik vind het wel asociaal dat ze de doos zomaar opsturen met acceptgiro erbij, dat zou ik echt niet betalen!

Deel Deze Pagina