Hallo dames, Wij zitten nu in de eerste ronde voor een tweede kindje. En was weer helemaal vergeten hoe het was om te moeten wachten (tussen de eisprong en moment van testen) Bij mijn vorige zwangerschap was het snel raak dus ben er helemaal niet zo lang met wachten bezig geweest.. Vind het weer ontzettend spannend. De kans is natuurlijk heel groot dat het niet raak is, maar hoop het enorm.. Nou ik hoop voor alle meiden die nu ook bezig zijn, dat we allemaal snel een mooie positieve test in handen hebben!!
Jaa wachten duurt lang en is indd verschrikkelijk! Ik heb in mei een ma gehad en als het goed is, is mijn ei 5 dagen geleden geweest dus hier ook ontzettende spanning! Succes en hoop dat je posi mag testen!
Hoi, Hier nog 1 die wachtende is... Ik heb de 15e mijn eisprong gehad en gevoeld. Nu last van m'n buik en allerlei ander kwaaltjes. Ik zit in de eerste ronde na het stoppen met de pil. Als het nu meteen raak zou zijn, zou het wel heel snel gaan allemaal! Ik hoop natuurlijk van wel, maar we wachten af....
Gelukkig ben ik niet de enige die er '' moeite'' mee heeft hihi... Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken maar is wel moeilijk hoor... ben zo benieuwd! Nou hopelijk word het een mooie maand voor ons! Succes meiden!
Lekker, een omijngodwatishettochmoeilijk- topic! En moeilijk is het!! Ik háát wachten, ik vind in de rij staan al erg, of in de file... maar niets is erger dan dit, en het ergst: wachten op een streepje. Dat vind ik wel zo erg! Staat er op die verpakkingen: in slechts drie minuten weet u.. ´Slechts´ drie minuten? Het duurt iedere keer weer drie jáár voor mijn gevoel totdat er géén streepje staat!!!:x Ook erg: wachten totdat je kunt testen. Belachelijk, ik was nèt ongesteld geweest en dacht drie dagen later: testen, waarom eigenlijk niet? Gelukkig niet getest, ik zie mezelf er voor aan dan ook echt een uur ongelukkig te zijn met een nega test - drie dagen na ongi. Ik word een beetje moe van mezelf. Fijn dat ik niet de enige ben met wachtallergie Laten we hopen dat we na deze ronde in ieder geval een paar maanden niet meer op streepjes hoeven te wachten
@ Jantine.... Wat heb je t prachtig opgeschreven, zat t echt met een glimlach te lezen... moet zeggen dat ik er veel van herken! hopelijk zijn we snel zwanger haha.. Maar dan moeten we weer 9 maanden wachten om ons kindje te kunnen zien en vasthouden haha.. Maar ja dat vond ik veel minder erg dan die 3 minuten op t streepje wachten! Succes met wachten hè...
Hahah leuke reacties! OOk hier iemand die zichzelf opvreet! AAAAAAAAAAAHHH. Ik voel ook vanalles, en ben al een week lang aan het testen! veelste vroeg ( i know! ) Vanmorgen de laatste en die was negatief. Maargoed, ik heb nog een week om me op te vreten. En het is nog maar ronde 1 Ben blij als ik gewoon aan het werk ben overdag 3 dagen in de week, anders was het nog veeeeel erger geweest. Mega spannend!
Herkenbaar! Wij hebben eerst een jaar onze kinderwens moeten uitstellen... Dat duurt al lang..! En nu we er echt voor gaan, lijkt een dag een week te duren, een week een maand, en een maand een jaar... Pfff, om gek van te worden . Ik heb het ook gepresteerd om op een onmogelijk tijdstip te testen op zwangerschap...: 2 dagen na mijn ovulatie, nog voor de innesteling... Onder het mom van 'je weet maar nooit', haha. En dan een foto met de test naar een vriendinnetje sturen met de vraag of ik niet goed wijs ben... Een nieuwe cyclus is voor ons aangebroken, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Meiden, ik hoop dat wij allemaal snel zwanger mogen zijn! Succes! Groetjes!
Hoi dames, Ik sluit mij helemaal bij jullie aan. IK haat wachten, ben zo ongeduldig en daarom maak ik het zo moeilijk voor mezelf. Eindelijk mijn ei opgespoord, al een hele opluchting. Daarna wachten tot ik wel of niet ongesteld wordt. En natuurlijk allemaal dingen voelen. Nadenken tot het obsessieve af, bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Jeetje get a grip woman, gewoon afwachten en leef je leven :x. Heerlijk om te lezen dat ik niet de enige neuroot ben. Ik leef met jullie mee hoor. Groetjes
Heerlijk zo'n topic als deze! Hier zou een club van moeten komen... . Mochten jullie zin hebben om aan te haken, ik ga er eentje openen om even mijn ongeduld kwijt te kunnen, hahaha . Groetjes!
Oh, zoooo herkenbaar, ik vreet me op! Het ergste is, ik kon afgelopen vrijdag al testen (eerste ronde ook), maar omo witte test en ik ben nu nog steeds niet ongi. Das pas frustrerend! Doe dan duidelijk, maar dit is echt heel flauw. Hup lijf, werk mee! Of een streep, of een ongi! Wachten is echt níet mijn hobby!
Haha idd.. Ik moest ff kwijt en er zijn al aardig wat reacties op. Haha.. En over dat testen.. Ik heb t vanaf ook gedaan, ook veel te vroeg! Maar kon t echt niet laten.. Nou meiden, als we gezellig kletsten gaat de tijd misschien sneller..
Oh, wat stom... Bij deze de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/283285-club-ongeduldig-bijna-neurotisch.html Bij het Zwanger worden topic, dan Zwanger worden clubs, en dan staat ie in de lijst . Leuk!
Hey Livelife.. Ik vind het zo raar.. Ik kan m alleen gevonden krijgen via je link.. Weet niet of ik het goed doe? (Clubs, zwanger worden clubs en dan zie ik m niet staan) Misschien dat je me kan helpen
Hey Happymom, is het inmiddels gelukt? Forum: hoofdstuk Kinderwens, dan onderaan zie je de Zwanger Worden clubs, en wanneer je die opent moet onze club er ook bij staan. Maar het aantal reacties op andere clubs per uur zijn ook megaveel, dus als wij niet elke minuut een update plaatsen staan we waarschijnlijk op pag. 2 Tot straks! Haha
Ja hoor het is eindelijk gelukt.. Dan blijf ik wel de hele avond iets sturen want op pagina 2 staan kan natuurlijk niet he hahah