Hoe reageren jullie mannen erop?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kaatje85, 15 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi.
    Ik vroeg me af hoe jullie mannen hier nou op reageren.. Ik heb nu 3 clomid kuren gehad en een bloeding van mijn eierstok maar ik krijg er gewoon geen hoogte van hoe hij er over denkt enzo. Ik voel mezelf vaak schuldig tegenover mezelf en tegenover hem omdat ik hem op dit moment nog geen vader kan maken ( en mezelf moeder). Vraag hem wel eens hoe hij er over denk maar dat zegt ie dat ie het k*t vind en dat ik er niets aan kan doen en dat onze tijd nog wel komt. Heb hem ook gezegt dat als hij er niet zo makkelijk over kan praten of ie het dan in een mail wil zetten maar hij weet niets te zeggen.schiet lekker op... Klinkt allemaal erg lullig zo maar wordt er af en toe gek van dat we er niet samen over kunnen praten.(gelukkig heb ik jullie :p) ZO DAT LUCHT OP!!

Kus Kaatje

2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik denk dat het voor mannen veel onwezelijker is allemaal, als voor ons vrouwen. Ik denk dat als idd een dikke buik in zicht is, de realiteit pas echt duidelijk is voor hen. Ik heb Menno gisterenavond even een schema voor aankomende maand voor gehouden. En dan is hij wel serieus maar ook wel lacherig. Ik ben er op een of andere manier toch meer mee bezig :(

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja hij zei gister ook dat hij denkt dat ik er meer bezig mee ben dan hij.. ja dat weet ik wel zeker hahaha. Ik heb echt al een kinderwens zolang ik me kan herrinneren en mijn vriend had ook liever gister dan vandaag een kind hoor. Hij weet ook dat ie weer mag klussen vanaf dinsdag, oefening baart kunst zegt ie dan hahaha. Denk idd dat de zenuwen pas toeslaan als je met een dikke buik rond loopt.
    Kus kaatje

4. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ze zeggen wel eens vrouwen komen van Venus en mannen van Mars
    wij denken op gevoel , mannen zijn heel nuchter in veel dingen ( of denken dat het niet stoer is om gevoel te tonen)

na mijn MK dacht ik dat het mijn mannetje niets kon schelen ..omdat hij geen emoties toonde ...ik denk dat ik het daar nog moeilijker mee had ...
    uiteindelijk zijn we toch in een gesprek beland ..en heeft hij ook heel erg gehuild , het bleek dat hij sterk wilde zijn voor mij ....misschien is dat bij jullie ook wel aan de hand ..probeer te praten meid ...
    en voel je niet schuldig ..het is iets wat je gewoon niet in de hand hebt dat je lichaam anders reageerd

knuf asjuh

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik weet het maar het is af en toe zo frustrerend! Zeker omdat iedereen om me heen maar zwanger raakt en bevalt.. Gister komt een vriendin haar echo foto's laten zien.. ben echt super blij voor haar maar IK WIL OOK.. het is zelfs zo erg dat als ik iemand met een tweeling tegenkom ik bij mezelf denk ( of tegen me vriend zeg) geef mij er 1.. echt te erg maar die hormonen gaan er met je verstand vandoor.hahaha
    Kus Kaatje

6. Niet meer actief

hoiii,
    Nou die van mij snapt ook niet wat er zich in mij afspeelt. Hij snapt ook niet dat je rond je eisprong het vruchtbaarst bent en snapt ook niet dat ik dan zo 'in de stress' ben. Als ik sta te huilen omdat ik ongesteld ben geworden, kan ie doodleuk zeggen: maar je hoeft toch nooit te huilen, wat is er aan de hand dan.... (ik moet dan ECHT zeggen, ik ben niet zwanger) De laatste keer stond ie wel mee te janken. Maar volgens mij omdat ie het zo zielig voor mij vindt!! hahaha als ik er om vraag wil ie echt heel graag een kind, maar het komt wel als het komt. Hij stopte wel vrij snel met zn biertjes toen hij hoorde dat je daar minder vruchtbaar van wordt... mannen, het zijn rare wezens... :)

7. Niet meer actief

Haha, IK OOK!!!!!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ja idd. wel lief dat ie met zijn biertjes stopt... ik probeer de mijne nog steeds zo ver te krijgen om te stoppen met roken maar dat lukt ook nog niet... (nog niet eens zo zeer ivm het zwanger worden maar ben zelf 2 jaar geleden gestopt en sta nu af en toe gewoon een asbak uit te likken)
    Hij weet wel dat als ie zijn tanden niet poetst voor hij in bed stapt er ook niets gebeurd die avond hahaha dus als ik hem zijn tanden hoor poetsen op zaterdagavond weet ik hoever het is :D ..XxX

9. Niet meer actief

:D :D hahaha zo herkenbaar! (tandenpoetsen)
    Ja, m'n mannetje is lief. (daarom moet ie ook de vader worden van mn kinderen haha)

Tja, denk dat als er een kleintje is (OOIT) dat je mannetje wel stopt met roken...

Maar denk dat die mannen gewoon nog niet snappen wat het allemaal inhoudt...

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    nee dat denk ik dus ook.. Het scheelt al dat hij buiten rookt hoor.Toen ik stopte met roken is hij ook 9 maanden gestopt ( lag in het ziekenhuis en heeft 9 maanden thuis gelopen) maar toen het weer wat beter ging is hij weer begonnen met roken uit verveling.. Maar voor hij begon heeft ie gezegt "ons huis wordt rookvrij" dus omdat ie buiten moet staan is hij al een stuk geminderd.
    Kus

11. Niet meer actief

Dat is al fijn! Dan is het alleen nog een kwestie van hem veel kauwgompjes uitdelen! hahaha.

xxx

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd. maar ik ben echt TE lui vandaag dus gaat er vandoor. ff aankleden (schandalig, zit nog in mijn nachtpon, die computer is echt verslavend!)Gaat maar ff de ramen zemen...
    XxX

13. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ja die moet ik eigenlijk ook doen maarja.... ik heb er geen zin an :D

14. MaryJohn

MaryJohn Lid

13 jul 2006
    44
    0
    0
    Huisvrouw
    Nieuwegein
    Ik denk dat het voor mannen heel ongrijpbaar is.
    Wij vrouwen dragen negen maanden zo'n wondertje bij ons en voelen het groeien en voelen de emoties die het met zicht meebrengt.
    Mannen daar en tegen kunnen het alleen zien.

15. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Die van mij is er altijd heel nuchter onder. Ben je zwanger, dan ben je zwanger. Ben je niet zwanger, dan ben je het niet. Maar goed, niet alle mannen denken zo.

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Geloof dat ik mag concluderen dat bijna alle mannen nuchterder zijn dan ons. Pfff had ik daar maar een beetje van weg hahaha IK WIL OOK (net als wij allemaal hier uiteraard hihi)
    Kan wel aan mijn man merken dat ie ook ontzettend baalt dat het maar niet wil lukken. Hij zou zo'n geweldige papa zijn.....maar hopen dat het ons snel gegund is.
    Suc6 allemaal! En ik weet zeker dat ook die weinig pratende mannen er op hun manier echt wel mee bezig zijn ;)

17. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Denk het ook.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Denk het ook wel ( als hun nou gewoon hun emoties af en toe tonen en wij een beetje van hun nuchterheid krijgen) zou ik in ieder geval erg blij mee zijn.
    XxX

19. grummelke

grummelke Actief lid

13 jul 2006
    223
    0
    0
    mijn vriend heeft het er niet veel over maar als hij vrouwen met een dikke buik ziet of mensen met een baby zegt ie gelijk zie je ons al zo lopen en nu 3 daagjes terug toen ik ongi werd merkte ik dat hij er ook wel mee zat maarja we blijven positief het komt wel gewoon veel oefenen ;)

groetjes gummelke

Deel Deze Pagina