Mijn zoontje is bijna 1 jaar. Op de dagen dat ik moet werken krijgt hij nu 's ochtends de fles nog in de maxi cosi. Hier zoek ik een vervanger voor. Een stoel waarin hij lekker kan zitten tijdens het drinken van de fles en bijvoorbeeld tv kijken enz. We hebben de trip trap stoel maar hierin kan hij niet goed de fles drinken (dan moet het hoofd te ver achterover). Ook is het niet echt een fijne stoel om tv te kijken. Nou heeft ons zoontje geen 'zitgat' waardoor hij het liefst nog vastgezet moet kunnen worden (als je hem 'dwingt' om lekker te zitten, ontspant hij heerlijk). Ik zat al te denken aan zo'n zitzak maar ik ben bang dat hij hier ook al wat te oud voor is. Op mijn vrije dagen en 's avonds krijgt hij de fles bij mij op schoot terwijl hij heerlijk relaxed op de bank leunt. Ik zoek zo'n soort zitmogelijkheid waarin hij zelfstandig zo relaxed kan zitten. Iemand tips??
Mijn zoontje is 8mnd en wij gebruiken de nuna leaf heel veel. Is echt zijn relax plekje. Hij kijkt daar sesamstraat met zijn yoghurtfles.