Dag dames, Ik vroeg me iets af. Luc is vanaf dat hij 5 weken was bij elk slaapje ingebakerd. Sinds dinsdag echter niet meer. Eerst mocht het niet i.v.m. inentingen en dit ging zo goed dat we besloten hebben de doek achterwege te laten. Het valt me nu alleen op dat hij zoveel meer met zijn handjes doet en ook opeens zijn benen veel meer gebruikt. Hij vind het nu geweldig om bijv. tegen de speeltjes in de box te schoppen. Ook kan hij nu veel beter dingen pakken en ook omrollen gaat hem heel goed af. Zou het kunnen dat de ontwikkeling op dat gebied door die bakerdoek toch een beetje achterblijft of zou dit gewoon toeval zijn? Hij heeft natuurlijk nu wel meer de kans op zijn armen en benen te oefenen aangezien hij toch meer en deel van de dag in bed ligt en het lastig bewegen is in een bakerdoek. Hebben jullie dit ook meegemaakt?
Quinn is ook geruime tijd ingebakerd geweest, en heb het eigelijk niet zo ervaren. Zodra hij los was dan ging hij ook los en als hij ingebakerd was vond hij het heerlijk.
Ik ben ook net gestopt met inbakeren, maar zie geen verschil. Ik denk dat het toeval is. Het is ook wel net de leeftijd dat ze dat allemaal gaan ontdekken.
Denk dat het toeval is. Hier was het namelijk net omgekeerd. Toen we begonnen met inbakeren ging hij opeens veel meer zijn handjes (gecontroleerder) gebruiken. En trappelen met zijn beentjes deed hij altijd al, ook met zijn Pacco aan