Vanmorgen heb ik een test gedaan met ochtendurine. Toen kreeg ik op de goedkope kruidvat test een heeel licht streepje. Als je de cassette eraf haalde, was het beter te zien. Maar nu kwam ik net thuis en is het streepje spierwit gekleurd. De achtergrond is een soort gebroken wit/grijzig... Heeft iemand dit ook meegemaakt, en wat was de uiteindelijke uitslag? En is dit nu wel of niet een streepje geweest? Ik begin zo te twijfelen... Hoop iets van jullie te horen! liefs
een streep is een streep word er hier altijd gezegd en heb verder nog nooit gelezen of gehoord dat kruidvat testen een vals 2e streepje geven! Een paar dagen w8 en dan weer testen! Succes en een voorzichtige gefeliciteerd...
Nu nog moeten wachten is echt killing Als ik nu naar de test kijk, is het witte streepje ook helemaal weg. Snap er niks meer van.. Maar een nieuwe test zal het moeten uitwijzen
wil je niet teleurstellen, maar dat heb ik dus ook gehad een paar dagen voor mijn NOD. Ook die van het kruidvat! Ik ben gewoon ongi geworden... (waarschijnlijk een indrooglijntje) Hoop voor je dat t wel zo mag zijn! Sterkte met wachten!