slijm verlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by shanince, Feb 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shanince

shanince Lid

Aug 20, 2008
    10
    0
    0
    Hallo...

Ik ben nu 29 weken zwanger en verlies dik doorzichtig slijm. Eerst zag ik het alleen bij het vegen na het plassen. Maar nu voel ik het er uitlopen.

Aan het begin van de week had ik pijnlijke harde buiken (met een regelmaat van om de 10 min.) en toen ben ik uit eindelijk voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest. Er is een ctg gemaakt en een inwendige echo en alles was in orde.

Kan dit kwaad? Er zit geen bloed bij en ik heb nu op dit moment ook geen pijnlijke harde buiken.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Gedurende je zwangerschap verandert je afscheiding, het kan afscheiding zijn geweest maar eht kan ook al deeltjes van je slijmprop zijn. Vaak verlies je dit in delen gedurende het laatste trimester van je zwangerschap. Betekent niet dat de bevalling eerder gaat beginnen. Het slijmverlies kan jebaarmoeder wat geprikkeld hebben waardoor je harde buiken had.
    Kan geen kwaad, het kan een teken zijn dat je het wat rustiger aan moet doen.....

Groetjes imke

Share This Page