ik krijg weer enorme drang om zwanger te willen worden en sinds de geboorte van rowin ben ik weer begonnen met de pil. ik zou nu graag willen stoppen met de pil, maar kan ik zomaar halve wege de strip stoppen of moet ik deze maand afmaken? groetjes cindy
Ik had de strip ook niet helemaal afgemaakt ik had na 5 pillen zoiets van ik stop gewoon nu gelijk maar dan kan me lichaam eerst even ontpillen,dus ik zou zeggen lekker stoppen met die pil.
maar hoe zit het dan met mijn menstruatie als ik nu meteen stop, is dan alles niet ontregeld? groetjes cindy
Denk t wel. Maar dit gebeurt ook vaak als je gaat 'ontpillen' dus.. Maar als je denkt dat t dan helemaal ontregeld raakt zou ik m gewoon afmaken.
Bij mij viel dat dus reuze mee ik kreeg natuurlijk gewoon de ongesteldheid die je tussen de stopweek ook hebt en daarna had ik een cyclus van 28/29 dagen.
nou, ik heb hem weggegooid hoor, nu maar afwachten wat er gaat gebeuren en hopelijk ben ik snel zwanger. bedankt voor jullie adviezen. groetjes cindy
hallo, ik ben nu ong.een maand of 2 gestopt met de pil. ik word dikker heb gevoelige borsten eet super veel, ben vermoeid krampen in mn onderbuik, maar de testen en de echo waren negatief! wie kan me vertellen, wat het kan zijn !
ik had daar de eerste keer toen ik stopte met de pil ook last van, ik denk dat het bij het ontpillen hoort. en natuurlijk als je zwanger wilt worden denk je al snel dat er iets verandert. als je echt zwanger bent heb je het wel in degaten denk ik, tenminste ik wel de vorige keer. groetjes cindy