Goedemorgen dames, Ik heb even een aantal vraagjes. Hoe vaak doen jullie een ovulatietest? Elke dag, of om de dag, misschien zelfs meerdere keren per dag? En wat raden jullie aan qua hoe vaak? Ik ben sinds oktober 2012 gestopt met de pil en sinds een halfjaar ongeveer erg regelmatig ongesteld. Mijn laatste menstruatiedag was 6 november, ben gaan ovulatietesten vanaf ongeveer 11 november, Woensdag had ik bijna geen streepje, vrijdag verscheen er wel een (duidelijk) streepje en gister heb ik opnieuw getest en toen kwam dit streepje.. (foto zal ik zo uploaden)..Naar mijn mening is mijn ei een beetje laat? Komt dit vaker voor? En is het gek? Ik begin me een beetje zorgen te maken.. O, en dit is de eerste keer dat ik ovulatietesten gebruik.... Hier een linkje van de foto: http://i41.tinypic.com/2d0nwcl.jpg Dankjewel alvast!
Als jij 6 november nog ongie bent geweest en je hebt nu je ei, is deze mooi op tijd hoor volgens mij, dan zit je nu op cd12 toch? Dit zijn de testen van de action? Ze zeggen dat test pas posi is als t streep even donker/donkerder is als de c streep... Echter worden de ovu testen van action ook niet zo donker bij mij, en ik zit nu op cd28
Wauw dankjewel, ik heb alle afgelopen maanden op de 'verkeerde' tijden geklust dus.. Ik zat maar te rekenen en te rekenen.. Uiteindelijk vond ik het best lang duren (ik weet dat een jaar niet lang is, maar ik wil het zó graag...) en heb ik me toch maar aan ovulatietesten gewaagd.. Dit is inderdaad een action ovulatietest.. Zou hij nog donkerder worden denk je? En heb je misschien enig idee (als ie niet donkerder wordt) wanneer mijn ei ongeveer komt?
Wanneer de streep even donker zou zijn, of donkerder dan heb je je ei binnen 24 - 48 uur... Zou nog even doortesten dus, kijken of het streepje nog donkerder word.. Hoelang is je cyclus?
Normaalgesproken word ik ongesteld op de allerlaatste dag van de maand, t/m de zesde van de volgende maand. Dus bijv. 31 okt t/m 6 november.. Ik ga fijn doortesten en hou jullie op de hoogte.. Bedankt voor de reacties!
Ik denk het? Ik ben nu zo in de war met al dat rekenen dat ik het even niet meer weet In plaats van vertrouwen op rekenen ga ik nu vertrouwen op de ovulatietesten en heel hard hopen dat het misschien deze maand wel raak gaat zijn