Heel herkenbaar! Maar sinds een paar dagen ga ik gewoon rond 21 uur naar boven, zodat ik om 22 uur echt helemaal klaar ben om naar bed te gaan. Merkte na een paar dagen al echt verschil, voel me zoveel fitter
Maar is het dan dat julle geen zin hebben om van de bank af te komen savonds? Of zijn jullie nog druk in de weer? Ik ben echt geen avond mens. Om 21.30 begin ik al te gapen haha. Dus tussen daar en 2300uur lig ik echt al in bed.
heel af en toe ben ik zo moe, dat het mij toch 1x in de week lukt om om 21:00 te starten met het ritueel: douchen of in bad met extra lekkere zeepjes, tijdschrift lezen in bed en 22:00 gaat dan het licht uit, dit lukt met name omdat ik mij dan verheug op het lezen.
Ik ga meestal wel tussen 2130 en 2230 naar bed maar vaak kijken we in bed nog tv en als er dan nog iets leuks op is, tsjah dan wordt het wel wat later... ik ben ook absoluut geen ochtendmens en heb mijn slaap echt nodig Mijn dochter gaat vanaf morgen naar de basisschool dus dan kan het echte leven beginnen en dan zeker optijd slapen!
Hier echt jaren dat ik pas om 0:00 uur ging slapen of nog later! Nu sinds een aantal weken ben ik zo moe dat ik echt om uiterlijk 22:00 uur naar boven ga en om 23:00 uur het licht uiterlijk uitdoe maar wat mij nu opvalt is dat ik nu vaak zelfs al om 21:00 à 21:30 uur al naar boven ga en het licht rond 22:15 uur al uitgaat. Ik ben gewoon echt toe aan slaap (denk dat ik oud word haha)
Oja, zeer herkenbaar! Ik zit nu ook weer hier, terwijl ik eigenlijk op bed had moeten liggen. Morgen om 7.00 gaat de wekker dus ga m'n bed echt snel opzoeken. Het werkt ook niet echt mee dat mijn man nu thuis zit, die gaat ook altijd te laat.
Hier ook heel erg herkenbaar. Lig nu op de bank nog een serie te kijken op tv. Ik wil echt naar bed maar ik wil ook altijd weer graag weten hoe het afloopt. Ik weet nu al dat ik morgenochtend spijt zal hebben. Ach ja.