hello, Ik ben overdag op school of werken.. Elke x als ik hier kom kijken voor gependelt te worden ben ik of net telaat of geen kans gemaakt.. Baal er best wle van want ben een paar x gependelt en dat klopt vaak wel maar nu maak ik geen kans meer om gependelt te worden Weet er ook geen opllosing voor.. Iemand anders een idee? Liefs Wtje
Gewoon rustig afwachten en de berichten van de dames die pendelen goed in de gaten houden. Ik had maandagavond geluk dat er iemand tot half acht aanvragen accepteerde. Ik keek toen toevallig rond deze tijd. Veel succes!
ja , gewoon vaak kijken , ik grijp ook vaak er naast en vooral niet eerder reageren dan dat de dames aangeven anders raken we zo alle pendelaars kwijt ik ben nu ook al een week rond aan het kijken zonder succes geduld is de enige (nutteloze) tip spinnekop
VANAVOND tussen 20:00 en 21:30 mogen er naar mij weer nieuwe verzoekjes gestuurd worden. Dit om de dames die steeds te laat zijn en overdag niet kunnen tegemoet te komen. Alles buiten die tijd verwijder ik ongelezen!