Hey dames, Ik heb een vraagje, ik heb zes weken geleden een miskraam gehad bij zeven weken. Nu mochten we van de vk gelijk weer gaan klussen en dit hebben we dan ook gedaan. Nu heb ik sinds vier dagen gevoelige borsten en vanmorgen leken ze haast te springen. Ik heb net een krruidvat test gedaan en die gaf al na 1,5 minuut positief aan. Nu ben ik bang dat dit komt omdat mijn hcg nog te hoog is, maar hoe werkt dit precies en kan deze test wel echt positeif zijn en mag ik blij zijn. Zijn er vrouwen met ervaring hierin? Alvast bedankt Michelle
Hoi michelle,heb je na je miskraam weer getest om te kijken of ie nog een streepje aangaf? Ik ben nu ook weer zwanger een maand na mk.(was 9 weken) Heb vorigeweek nog spierwitte teste gehad,wel blij dat ik toen heb getest,anders zou ik ook in onzekerheid zitten of het evt nog hcg van mk zou zijn.
Hey Gefeliciteerd 😃. Slim om te testen. Nee helaas heb ik dat niet gedaan, Nu baal ik daar wel een beetje van😔. Daarom hoopte ik dat er iemand was die wist heolang het gemiddeld duurt voor dat alle hcg weg is. Een hele mooie zwangerschap gewenst😄 Groetjes
ik heb pas ook weer een miskraam gehad en ik hou nu bij hoe snel de hcg zakt en ik weer een negatieve test heb. Morgen is het 2 weken geleden dat ik ben gecuriteerd en mn testen zijn nu bijna wit. Zie nog een licht streepje. verwacht dat ik van het weekend een negatieve test in handen zal hebben. Ik denk dat je positeive test van een nieuwe zwangerschap is hoor. Na 6 weken nog een positieve test na miskraam lijkt me stug. Vlgs mij duurt het normaal gesproken 2 tot 4 weken tot dat de hcg weer grotendeels uit je lijf is.
Bij mij was mn hcg 2 weken na de miskraam nog maar 20. Ik had een miskraam bij 4 weken. Die week daarna was mn test negatief.
Dankje, Denk ook wel dat het een nieuwe zwangerschap is. Kijk je of de streepjes oplopen,heb ik ook gedaan,omdat ik het niet kon geloven. Denk dat ik jou ook mag feliciteren. Ga je morgen weer testen?
Wat verschrikkelijk dat je dit weer mee moest makrn. Heb een beetje meegelezen in jullie topchic. Heel veel sterkte met verwerken. Vond het ook vreselijk om mee te maken,wat het met je doet wordt vaak echt door mensen onderschat. vind het nu ook super spannend.
Als het goed is heb ik nu de test bijgevoegd van vanmiddag 16.00. Ik heb nu geen testen meer liggen dus moet morgen eerst even nieuwe kopen. Hopelijk is het inderdaad waar al durf ik na de miskraam niet meer zo veel hoop te hebben.
Debbie81; Jeetje zeg, dat is helemaal heftig. Hopelijk is het voor jullie snel raak en blijft het goed bij zijn/haar mama zitten. Mamaatje1, ja zeker spannend, ga hard meeduimen voor jullie dat jullie over 8 maanden jullie kleintje in de armen mogen sluiten. Het verbaasde mij ook inderdaad hoe mensen reageren op je miskraam. Vooral de opmerking "ach dan was het ook niet goed geweest" vond ik erg hard en lastig. Ook al weet je zelf ook wel waarom je lichaam het afstoot Hadden jullie al mensen In jullie omgeving ingelicht over de zwangerschap voor de miskraam?.
Nu ik dit zo zie, kan het echt niet meer van de miskraam zijn hoor. Dit is gewoon een knal test. Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Als ik jou was zou ik de verloskundige bellen om een echo af te spreken om te kijken hoe ver je bent.
Volgens mij ben je echt opnieuw zwanger. Zo'n duidelijke test 6 weken na een mk kan denk ik niet meer. Gefeliciteerd en ik zou even de verloskundige bellen.
Wow,wat een vette knaltest. Zou morgen gelijk afspraak maken voor echo. Denk dat je nu wel beetje blij mag zijn hoor,maar snap je onzekerheid. Nee,tegen die opmerkingen kon ik ook niet goed.iedereen bedoeld het wel goed.maar dat wil je dan niet horen,want je weet het zelf ook wel.maar je verdriet word er niet minder om. Wij hrbben het na de eerste echo verteld,het was veel te klein,maar hartje klopte wel.moesten paar dagen wachten tot weer een echo,toen was het hartje gestopt. Vond het wel fijn dat famillie en vrienden het wisten.
hebben ze je niet bloed laten prikken? ik moest na mijn miskraam bloed prikken om te kijken naar de hcg waarde en die was nog maar 4 en heb toen ook getest en geen streepje meer. je zou de dokter kunnen bellen en een bloedtest laten doen dan kan de waarde van de hcg je helderheid geven.
Bij mij reageerde mensen echt lief en ondersteunend na mijn miskraam was ik echt verbaasd over en was super fijn.
Ik denk dat je "gewoon" weer zwanger bent! Dat is wel een flinke knaltest na je miskraam 6 weken geleden. Na mijn miskraam met ruim 6 weken testte ik al na een week negatief.
Hey dames, Bedankt voor jullie reacties, ik heb alleen een echo gehad om te kijken of alles echt weg was maar verder geen bloedonderzoek. En ik heb ookk geen testen gedaan om te kijken of het hcg zakte. Heb net me ha gebeld en mag om half 11 langs komen.