wanneer zal die zijn geweest..??

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Marijee, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

heb weer even jullie hulp nodig.

heeft lang geduurt maar eindelijk op dag 40 had ik een positieve ovulatie test.
    toen ik de volgende ochtend ging temperaturen was me temp opeens al tegen alle verwachtingen in gestegen.

3 dagen erna was me temp opeens weer laag en hij stijgde de dag erna weer gelijk.

nu is mijn vraag aan jullie wanneer denken jullie dat me eitje is geweest ?
    FF is er van overtuigt dat die op dag 40 is geweest maar toch blijf ik een beetje twijfelen.

als jullie naar me kaartje van vorige ronde kijken dan zie je dat FF me eitje op dag 34 aan geeft maar dat komt omdag ik 2 temps op discarded hebt gezet en een posi ovu test heb aangegeven. omdat FF me eisprong anders op dag 32 aan geeft want eigelijk was op dag 29 me ovulatie test positief.
    snappen jullie het nog een beetje? haha

ik blijf dus maar twijfelen.

ben benieuwt wat jullie denken.

groetjes Marije

2. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    ik heb er even naar gekeken voor je. Helaas is dit voor mij ronde 1 van tempen dus ik ben er nog niet zo in thuis.
    Het lijkt mij dat je eisprong op dag 40 geweest is. Kan alleen die dip op dag 43 niet verklaren. Heb je misschien op een ander moment getempt?? Ben benieuwd wat ff doet als je die weglaat.
    groetjes

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj dankje voor het kijken.
    nee heb op dezelfde tijd getempt als normaal.
    als ik op dag 40 me eisprong heb gehad had ik vandaag ongi moeten worden maar dat ben ik nog niet en zwangerschapstest is negatief dus is nu wachten op me ongi en dan door naar de volgende ronde.. hopelijk zal die wat korter zijn.

Liefs xx

Deel Deze Pagina